Afvist Ansøgning om at være helper

Status
Not open for further replies.

KongElliot

New Member
Member
Hej, mit navn er Elliot
- KongElliot - i minecraft

Jeg er 14 år ( 15 til Februar) og bor i København.

Jeg går på SAG ( Sankt Annæ Gymnasium ) og kan godt lide at tegne digitalt.

Jeg har Ca. 2 timer+ til rådighed per dag, Weekend ikke inkluderet, dog kan det variere fra dag til dag. Jeg prøver som minimum at bruge 4 timer på serveren om ugen
Jeg har sammenlagt spillet det der svare til 2+ døgn på severen og er relativt aktiv.

Jeg kender ikke lige umiddlbart til nogen helper plugins/commands men er villig til at lære og er normalt ret lærenem. Jeg har altså ikke været helper før, men en gang skal jo være den første :)

En helper er en, som hjælper folk. sjovt nok. Hvis der er nogen, som er i tvivl om fx, hvad reglerne er på serveren, så skal en helper fortælle vedkommende, hvad reglerne er.
Hvis vedkommende derimod spørger om items eller information om andre spillere, skal anmodningen afvises.
Overordnet set er det vigtigste for mig (hvis jeg var helper) at sørge for alle på serveren får en god oplevelse.

Personligt syntes jeg en helper skal være i stand til at lave world edit og gå i creative, så der er mulighed for, at fixe griefede steder osv. Jeg syntes der er behov for 'the big bad ban hammer' skulle der opstå problemer.

Min discord er Astolfo#0136

- Mvh, Elliot Damian Korman Olsson
 
Senest redigeret:

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Jeg forstår ikke helt din tilgang til at man som helper ville skulle have adgang til WE og GM? altså for at hjælpe mod griefede steder? altså det kan også misbruges rigtig rigtig meget. Man får ikke en så stor en tillid til et andet menneske med kun en ansøgning, det kræver meget at skulle kunne håndtere det. Derfor synes jeg det trækker væsentligt ned. Derudover mener du også en helper skulle kunne banne? Der ser vi også ret forskelligt på tingene. Igen, kan vi ikke være sikre på at hvis du banned en såkaldt "hacker" at der ville være nok grundlag for det er sandt. Så det alt for stor en chance for serverens omdømme.
Så for denne gang må jeg desværre melde ud, at det ikke helt spiller sammen.

- Mini
 
Status
Not open for further replies.
Top