Afvist Ansøgning til Helper

Status
Not open for further replies.

Lucasbusch

New Member
Member
BlueCraft



Jeg hedder Emil Busch også kendt som TastyMoney


Mit Brugernavn er LucasBusch,



Jeg er født D. 7 Oktober 2001, så bliver 18 her snart

Jeg er som sagt 17 år gammel og bliver snart 18. i min hverdag går jeg i 1G på Silkeborg handelsgymnasium, der er heldigvis ikke så mange lektier, så har meget tid i min fritid, jeg er en del sammen med mine kammerater. Har også meget tid derhjemme, hvor jeg er sammen med min Kæreste, som også spiller her på serveren.

Jeg har desværre kun spillet på serveren 3,5 time, men ser meget frem til at jeg kommer ind på serveren hverdag 2-3 timer.

Har ikke det bedste kendskab til plugins, men er altid villig til at lærer nogle flere, har lidt her.

Plotme, WorldEdit, Factions, Jobs og en del flere

Jeg har været Helper, på andre minecraft servere, havde også min egen server helt tilbage i 2013, sammen med min Fætter.

Jeg har godt og vel 16-21 Timer, til rådighed ugentligt.

En Helper i mine øjne er en der hjælper Staff og spillerne, på den bedste måde, og som gøre den bedste ydelse for at serveren fungere bedre. Jeg ser mig selv, som en hjælpelig hånd, når det angår hjælpsomhed.

En Helpers opgave kan f eks være, at hjælpe Staff, med at holde chatten pæn for upassende ord eller hadefulde kommentarer

Jeg kan med snilde tage en slapper, når der kommer en diskussion, blandt nogle Staff, og kan godt lade vær med at blande mig

Jeg har både Skype og Discord

Hilsen Emil Busch / LucasBusch
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Tak for din ansøgning

Jeg tænker ikke at du er typen vi søger som helper på vores server

yVwgXPv.png


Afvist herfra
 
Status
Not open for further replies.
Top