Afvist Ansøning

Status
Not open for further replies.

SelenaHunni

New Member
Member
Navn:
Selena
Brugernavn:
SelenaHunni
Alder:
15
Beskriv dig selv:
Jeg er 15 og spiller meget, og jeg kan godt lide at bruge til på Bluecraft siden da jeg har meget fritid
Hvor længe har du spillet på serveren:
12 dage 3 timer ca men joinede serveren i 2016 Hvor den også er blevet resat nogle gange så kan ikke sige præcist hvor lang tid
Hvilke plugins har du kenskab til:
Altså jeg kan ikke nogle plugins fordi jeg ikke ved hvad de hedder
Har du været helper eller lignende på andre server:
Ja, jeg har været hjælper inde på nogle forskellige servere fx. SuperAwesome Hvor jeg tit bygger maps og hjælper andre mini servere der inde med at opnå deres mening med serveren som kan være "prison" eller "kitpvp" og videre.. Og jeg er altid på om nye Ideer og vil med hjertelig glæde hjælpe til bare sig til.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt):
Jeg går kun i skole (9 klasse) og jeg har ikke noget arbejde så jeg har meget tid tilovers. Og elsker at bygge så det er lige som en hobby for mig:) så vil nok være den der mest er på serveren så hvis det var ville spillere næsten altid have kontakt til en (hjælper) hvis de har bug for hjælp
Forklar os hvad en helper er i dine øjne:
En hjælper skulle kunne hjælpe med det verse fx. Konflikter, byggerig og så meget andet
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper:
Jeg forventer at jeg kan hjælpe med at gøre bluecraft til et bedre sted :) aka løse problemer hvis det er noget jeg kan finde ud af som kan være konflikter eller hack og det verse
-Jeg har kun discord :)
 
Status
Not open for further replies.
Top