Accepteret ansøgning ang. helper

mini_glam

New Member
Member
navn: Lasse

brugernavn: mini_glam (aka: hestetyv, den rigtige mini, mini_drake)

alder: 17

beskriv dig selv: jeg er en fyr på 17 som spiller en pæn del computer, og laver knive i min fritid. desuden en komisk anlagt person, og laver derfor mange dårlige jokes men det ved de fleste i forvejen.

hvor længe har du spillet på serveren: jeg har spillet på serveren i snart 20 dage, men det er ikke medregnet min gamle konto (lass739a)

hvilke plugins/unktioner har du kendskab til: jeg er godt bekendt med mcmmo og hvordan det virker, en smule worldedit og factions

har du været helper eller lign. på andre servere. nope, men jeg kender efterhånden BC ret godt, og hjælper gerne ny-tilkommende hvis de har brug for det

forklar os hvad en helper er i dine øjne. i mine øjne er en helper en som er hurtig på aftrækkeren når nogen spørger om hvordan man evt. laver en faction eller hvor stor mappet er. han/hun skal være der til at spotte konflikter og opløse dem hvis det kræves.

fortæl os hvad du forventer at kunne som helper: som helper bør man kunne mute, kick, warn, vanish, tp, og bruge /hat(meget vigtigt)

jeg har både skype og discord, men jeg buger meget sjældent skype da discord virker bedre.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Accepteret :)
 
Top