Afvist Ansøgning fra Jonasguldholt

JonasGuldholt

New Member
Member
Navn: Jonas
Brugernavn: Jonasguldholt
Alder: 16 år
Beskriv dig selv: Jeg spiller badminton I min fritid, og spiller også El-bas. Jeg har spillet minecraft i noget tid, og inden det spillede jeg også spillet "Habbo.dk" hvor jeg stod for mange officelle konkurrencer for de andre spiller der var. Jeg lavede også mange forskellige achivements man kunne hvor jeg designede skiltet man fik.
Hvor længe har du spillet på serveren
:
Jeg ved ikke lige det med /times, men der står på mine stats at jeg har omkring 28 dage i faction, og tallet er så lidt lavere på de andre servers.
Hvilke plugins har du kenskab til: Plugins har jeg ikke rigtig kendskab til andet end at jeg hurtigt kan kigge commando listerne igennem, og måske finde hvad der mangler for at nogle kan få svar på deres spørgsmål.
Har du været helper eller lignende på andre server: Nej ikke på Minecraft servers, men på andre spil.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Desværre er det ikke så mange timer jeg har til rådighed, men spiller mest i Ferier og Weekends, det kan dog være at nogle ferier jeg ikke er på fordi jeg er i sommerhus.
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En hjælper skal kunne hjælpe med at finde rundt i serverens kommandoer, så spille oplevelsen bliver god for alle.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg kan hjælpe til hvis nogle har brug for hjælp.
Har du Skype/Discord: Ja jeg har skype, I kan bare kontakte hvis i vil have mit bruger navn.
 

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Fin ansøgning, men problemet ligge lidt ved du ikke har så meget tid at gøre med.. :/
 
Top