Afvist Ansøgning - Helper (eller mere?)

Status
Not open for further replies.

Vexatious_Dane

New Member
Member
Navn: Thomas F. Jørgensen
Brugernavn: Vexatious_Dane
Alder: 19
Beskriv dig selv: Jeg er en meget glad jyde, der er meget imødekommende, og ekstrem glad. Jeg hjælper altid folk så godt jeg en gang nu kan, og hvis ikke jeg kan udføre "opgaven", vil jeg fortælle hvordan det er, og sende det videre til en jeg ved har styr på det, så man ingen fejl laver. Jeg lytter meget til hvad folk har at sige, hvis de synes noget skal ændres, eller de har brug for hjælp til diverse opgaver. At give folk en god start, er det vigtigste i min bog.
Hvor længe har du spillet på serveren: 2 dage og 23.63 timer. Ikke meget, men det er sku hvad det er.
Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg kender til standard plugins, såsom /spawn, /shop, /pay osv, samt standard faction plugins og admin/mod plugins. Det hele skal dog lige genopfriskes for mig.
Har du været helper eller lignende på andre server: Jeg har været mod på en server der hed "Asgård" og Masterminers, kort periode som admin på Masterminerz. Dette er dog år siden.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Afhænger meget af min uge. Nu er jeg begyndt at game andre spil igen, og derfor vil vi ikke snakke 5 timer dagligt hver dag, men mere et par stykker om dagen, hver dag.
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En helper skal give den nødvendige support som hvert individ søger (self. til den grænse en helper nu har). Hvis en person f.eks vil vide hvordan han creater en faction, og derefter skal lærer at claim samt give hans medlemmer adgang, skal en helper kunne træde ind der. Udover dette, synes jeg de skal holde styr på chatten, så presset ikke konstant ligger på mod/admin/ejer, da de også skal have tid væk fra serveren, og admin/ejer skal kunne vedligeholde den.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer, at jeg kan give nye spillere, og de lidt mere erfarne en god tid, og give dem lyst til at spille mere på serveren, og give dem den bedst tænkelige start der nu en gang kan gives.
Har du Skype/Discord: Jeg har discord, og det er ALTID åbent.
 
Status
Not open for further replies.
Top