Accepteret Ansøgning - Helper

Vexatious_Dane

New Member
Member
Navn: Thomas F. Jørgensen
Brugernavn: Vexatious_Dane
Alder: 19
Beskriv dig selv: Jeg er en meget glad gut og meget imødekommende, jeg elsker at yde en god "service", i den forstand at hjælpe folk, så de får en god start, og samtidig holde orden i hvordan folk agerer overfor hinanden. Jeg er den type person der tager lederansvaret på sig, hvis ingen andre gider tage den. Jeg var vant til en god proppet server med mange mennesker på.
Hvor længe har du spillet på serveren: 1 dag og 2.22 timer. Ikke meget det ved jeg, men jeg er en rigtig veteran i Minecraft.
Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg kender til standard plugins, såsom /spawn, /shop, /pay osv, samt standard faction plugins og admin/mod plugins. Det hele skal dog lige genopfriskes for mig.
Har du været helper eller lignende på andre server: Jeg har været mod på en server der hed "Asgård" og Masterminers, kort periode som admin på Masterminerz. Dette er dog år siden.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Afhænger meget af min uge. Men dagligt, regner jeg med nogle timer. Jeg skriver selvfølgelig de dage jeg er forhindret, grundet ferie, aftaler osv.
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En helper skal give den nødvendige support som hvert individ søger (self. til den grænse en helper nu har). Hvis en person f.eks vil vide hvordan han creater en faction, og derefter skal lærer at claim samt give hans medlemmer adgang, skal en helper kunne træde ind der. Udover dette, synes jeg de skal holde styr på chatten, så presset ikke konstant ligger på mod/admin/ejer, da de også skal have tid væk fra serveren, og admin/ejer skal kunne vedligeholde den.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper:
Jeg forventer, at jeg kan give nye spillere, og de lidt mere erfarne en god tid, og give dem lyst til at spille mere på serveren.
Har du Skype/Discord: Jeg har discord, dog ikke åbent konstant.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
giphy.gif


Accepteret herfra!!!
 
Top