Ansøgning Member+

MATH506R

New Member
Member
Member+ - MATH506R
Indlægaf MATH506R » 9. dec 2013, 15:35

Hej jeg hedder Jan jensen og er 13 år. :)
I Minecraft hedder jeg MATH506R. Jeg har spillet Minecraft i ca. 3 år online, og en del tid offline også. :)

Jeg er inde på jeres server hver dag, og spiller sammen med nogen venner. Det er en rigtig god server, og regner med at blive længe! :D

Jeg synes jeg er okay til at bygge, men kan bedst lide at bygge af redstone. Jeg har bygget på 2 servere, jeg har haft min egen server og så har jeg hjulpet min ven med hans server, med at bygge spawn og sætte redstone op. Så jeg kender også okay godt til servere og commands. :)

I FreeBuild vil jeg gerne bygge med redstone som fælder, huse, tnt kanoner, pistons osv. Jeg vil gerne kunne diskuterende med andre om de ting jeg bygger, og hvordan de kan blive bedre. Så tingene jeg bygger bliver rigtig gode og at jeg kan arbejde sammen med de andre. :D
Jeg håber virkelig på i vil acceptere mig som Member+, hvis der ikke er nogen staff eller lignende på, skal jeg nok sige til folk hvis de ikke følger reglerne, og hvis jeg finder noget mistænkeligt, som en hacker/bugger skal jeg nok skaffe nogen beviser og skrive til jer. :)

Hvh. Jan. :)
 
Top