Afvist Ansøgning om admin

Status
Not open for further replies.

kasperfr11s

New Member
Member
Navn: Kasper Friis
Brugernavn: Kasperfriis009
Alder: 12
Beskriv dig selv: Jeg er en knejt på 12 år, som godt kan lide at spille minecraft og ISÆR på bluecraft. Jeg går normalt til fodbold, men når jeg er til fodbold tænker jeg faktisk bare på at spille på BlueCraft serveren. Det er faktisk det jeg aller bedst kan lide at lave
Hvor længe har du spillet på serveren: 5 dage og 21 timer, og en halv time på min vens konto :) Men det regner jeg ikke med tæller med men nu skrev jeg det bare
Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til: /settime /kick /ban /mute /
Har du været helper eller lignende på andre server: Nej men jeg vil gerne have noget experience
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Går i skole i 3 timer så 21 timer i døgnet
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: Jeg mener en helpers opgave er at gøre serveren til et bedre sted med mindre dårlig snak i chatten så alle kan føle sig godt tilpas.
Jeg har igennem den tid jeg har spillet på serven oplevet nogle problemer med korruption. Jeg vil mene at jeg kan sagtens gøre serveren til et bedre sted med min erfaring om korruption og censur på serveren. Ud over korruption og censur har jeg også erfaret andre ting som staff har diktatur over. Der kan ikke gives nogen uddybning hvis man skulle komme i den situation hvor man får en warning. Det mener jeg også at jeg kan rette op på.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg regner med at jeg kan drysse ned for korruption og censur på serven.
Har du Skype/Discord: Disc:kasperfriis#2895
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Dit forbrug af stavefejl gør at din joke rammer dig selv :)
 
Status
Not open for further replies.
Top