Afvist Ansøgning om at blive Helper på Bluecraft

ErodaT

New Member
Member
Brugernavn: ErodaT
Alder: lige fyldt 18 for et par måneder siden! :)
Beskrivelse: En beskrivelse af hvorfor du ansøger og hvad du ønsker
Jeg ansøger, fordi et par andre brugere har spurgt mig, hvorfor jeg ikke er Helper, da de mente at jeg ville passe godt ind. Først her for nylig fik jeg tænkt over, at de måske havde ret i, hvad de sagde. Desuden fordi jeg ofte er inde på serveren og hjælper dem, der kommer ind. Jeg nyder at hjælpe dem, med de ting jeg ved. Jeg ved ikke meget om andre plugins end worldedit, men jeg er meget lærenem og god til mennesker, hvilket jeg også mener, at en Helper skal være.



Om mig: Jeg er den midterste i en søskendeflok på 5, så jeg er både vant til at være seriøs med mine større søskende, og kan sagtens finde ud af også at komme ned på de lavere lag. Jeg får at vide af flere folk, at jeg er god til mennesker, og yderst pligtopfyldende, og vokser med de opgaver, jeg får stillet. desuden har jeg meget humor, og ved hvor grænsen er. Jeg har lidt erfaring fra andre servere, hvor jeg har været admin, mod, co-owner eller medejer. Jeg taler engelsk og tysk flydende, så internationale spillere er intet problem. Jeg har været på mindst 5-6 timer her de sidste par dage, men jeg tror det vil blive en anelse mindre, når jeg næste skoleår begynder på IB i Struer, men jeg vil selvfølgelig være på mindst en gang om dagen.

Jeg mener, at jeg er en ideel Helper fordi mit gode humør lader til at smitte de folk, jeg omgås, online såvel som i den virkelige verden. Jeg tror også, at jeg vil være et nuanceret/farverigt plot i Helper-teamet, ikke forstået som om at de er kedelige (langt fra! :), men netop på grund af mit gode humør, min humor og min gode omgang med mennesker! :) Har du flere spørgsmål, skal du bare skrive. :)

- Hav en god dag! :)

Hilsen ErodaT, FuldHD.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Top