Afvist Ansøgning om at blive Helper

Status
Not open for further replies.

Sofie Christensen

New Member
Member
Sofie Christensen
sofiechr1
14, snart 15 år
Jeg har kun spillet her på serveren i 4 dage og cirka 13 timer, men det kommer til at stige meget mere! ;)
Altså kan ikke huske så mange plugins, da det er lang tid siden at jeg har haft sådan en rank, men jeg kan hjælpe spillere med problem og mange andre ting :)
Jeg har været Helper, Moderator og Admin på flere servere
Jeg kan være meget aktiv næsten hele ugen, der er måske bare nogle dage hvor jeg er til træning eller ikke lige er hjemme, men vil selv sige at jeg kan være meget aktiv.
En Helper er en man kan søge hjælp hos. Det er en der kan hjælpe til på serveren, hvis der for eksempel skal bygges noget. Men de er også med til at løse problemer.
Jeg forventer selv, at jeg får mere indflydelse på serveren, og opbyggelsen af nye ting, hvis det er det man står med, men at jeg hjælper medlemmer og Staff.
Ja, jeg har Skype så er til rådighed der :)
 

Sofie Christensen

New Member
Member
Altså for et stykke tid siden spillede jeg på serveren med min venindes ekstra account. Og der kan jeg huske at jeg spillede på serveren i 4 dage. Men igår fik jeg min egen account, og så stødte jeg på serveren igen. Så nu har jeg efter /times cirka spillet 10+ - timer inde på serveren :)
 

mujaffa75

Active Member
Member
Okay, det forklarer det med tiden. Som jeg skrev tidligere, så er din ansøgning meget fin, men jeg vil gerne se dig lidt mere inde på serveren før jeg tager en endelig beslutning. Det er bare for at lære dig at kende lidt og se om du er aktiv eller ej :)
 

mujaffa75

Active Member
Member
Tja, der er nogle ting som vi nok skal fortælle dig, heriblandt hvad dit ansvar er og hvordan du skal opfører dig osv. Det kommer vi til at skrive eller sige til dig på et tidspunkt. PS er stor fan af dit nye PB
 
Status
Not open for further replies.
Top