Afvist Ansøgning om Helper/Moderator?

Status
Not open for further replies.

oliverzita

New Member
Member
Her er min ansøgning! ;) Enjoy !
Info omkring mig:
- Nickname i Minecraft: oliverzita (Kald mig Virtual)
- Mit rigtige navn: Oliver
- Min alder: 13

Andre ting om mig:
- Hvor lang tid jeg har spillet minecraft: 2 år..
- Hvor meget spiller du om ugen?: Ret meget det er forskelligt ca. 30-35 timer ca. om ugen ca.
- Jeg er meget aktiv i minecraft.

Erfaringer:
- Jeg har en del erfaring med at være staff på en server. Både Mod, Admin og Owner..
- Jeg har nok været staff på en server i alt 4-5 måneder.
- Min Minecraft erfaring: Altså gennem de måneder jeg har spillet, har jeg udviklet mig. Jeg er blevet god til at bygge, bedre viden om Minecraft. Jeg er begyndt at kunne samle viden op så jeg kunne lave staff ansøgninger. I starten gik det ikke helt så godt men da min Minecraft viden er blevet bedre så er min ansøgninger også blevet bedre som den her! ;) Så min Minecraft erfaringer er pænt gode, ikke de bedste men det er godt! :D

Om Mig:
- Beskriv lidt om dig selv: Jeg er en moden dreng, synes jeg selv. Jeg elsker at hjælpe når nogen har brug for det ;)

Hvad jeg kan hjælpe med?:
- Alle dem der hacker vil jeg selvfølgelig stoppe. Jeg kan bidrage med meget. - Både hjælp kick, mute... Jeg er hjælpsom, og jeg er meget undercover. Med undercover mener jeg: Når jeg får at vide eller finder, en der er en der hacker. Så går jeg i /vanish (hvis jeg har kommandoen). Og spionere ham. Men når folk spørg, går jeg altid ud af vanish. Og hjælper dem. Jeg kan også bidrage med at dele serveren. Jeg kan få mange ind, i alle aldre. Jeg hjælper altid og snakker med alle i alle aldre.

Hvorfor i skal vælge mig?:
- I skal vælge mig fordi jeg er erfaren, og kan godt lide at spille (så er for det meste meget på...) Jeg elsker at hjælpe folk med at bygge, og i det hele taget bare hjælpe... Men jeg er i det hele taget bare være et socialt menneske.. Jeg holder mig heller ikke tilbage vis folk de er, ja hvad kan man kalde det? Nogle liderlige bæster... Så får de glædeligt smidt en mute lige i fjæset (men dog kun hvis de fortsætter efter en advarsel)...¨


Hvorfor vil jeg være Moderator:
- Jeg vil være Moderator fordi jeg kan finde ud af at håndtere folk der er provokerende m.m. Jeg kan finde ud af behandle alle ordenligt og retfærdigt! ;)


Har jeg TeamSpeak 3?:
- Ja, jeg har TeamSpeak 3 og der vil jeg komme til at være aktiv! Hvis vi havde et support rum ville jeg sidde der for det meste og være klar at nogen havde problemer. ;)

Kommer jeg til at være aktiv i chatten?:
- Ja, jeg kommer til at være rigtig aktiv i chatten og hvis nogen spørger om hjælp svarer jeg med det samme (;
Har jeg styr på min grammatik?:
- Ja, jeg har både styr på komma, punktum og stort begyndelses bogstav.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Fin ansøgning. Vi ser dig lidt an online og så tager vi den derfra.
 
Status
Not open for further replies.
Top