Accepteret Ansøgning om Helper - Mongolungen

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Navn: Alexander Beutel.

Brugernavn: Mongolungen.

Alder: 16 år.

Beskriv dig selv: Jamen jeg hedder Alexander, jeg er 16 år og kommer fra Aalborg. Er færdig med 9. klasse, og holder så pause her hjemme for at finde ud af hvad jeg vil i fremtiden. Derfor har jeg masser tid til at game, og hjælpe folk på Bluecraft ;)

Hvor længe har du spillet på serveren:
Der står jeg har spillet 5 dage og nogle timer. Men har spillet i nogle år hvis man tæller alt med.

Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg kender til de fleste Plugins da jeg selv har haft en del servers.

Har du været helper eller lignende på andre server: Jeg har aldrig være helper på en server, men har været admin lign. Men jeg har altid hjålpet folk med at bygge en base og fortalt nogle basic ting omkring faction :)

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Jeg har masser tid til at være online, og kommer 100% sikkert på HVER dag.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En god helper skal hjælpe både nye og gamle spillere. Nye med at få en god start, hvor de får kendskab til selve faction i sig selv. Gamle spiller med hvis de er i tvivl om noget.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Det jeg forventer at kunne som helper er at kunne sige til folk at de skulle tale pænt i chat og bare generalt opføre sig ordenligt, så alle har det sjovt.

Har du Skype/TeamSpeak: Ja, jeg har både Skype, Teamspeak og Discord :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg kender til de fleste Plugins da jeg selv har haft en del servers.
Med godt og vel 15300+ plugins ifølge curse, så burde du som minimum kunne nævne en håndfuld - evt nogen som har relevans for serveren. ;)
 

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Worldedit, mcMMO, Faction, Essentials, Skyblock, ClearLagg, ServerSigns, WorldGuard, Silk spawners, ScoreboardStats, PvPManager, PlotMe, SignShop... Der er også flere jeg har leget lidt med, men kan bare ikke huske dem alle sammen :)
 
Top