Afvist Ansøgning om Helper

StarkTehShark

New Member
Member
Mit navn er Mads

Jeg er 15 år gammel

Mit Minecraft brugernavn er StarkTehShark

Jeg er en 15 årig dreng, som godt kan lide at spille Minecraft. Jeg har før ejet en server, så jeg har forstand på en del plugins. Jeg er meget venlig, eller det siger mine venner ihvertfald.

Jeg har forstand på en del plugins, men altså En Helper har vel ikke brug for at kunne alle plugins udenad, men i får alligevel en liste. :)
Essentials, WE, Groupmanager, Banknotes, Buyspawners, Mobstacker, CratesPlus, HolographicDisplay, mcMMO, Multiverse (dog knap så god til Multiverse), Vault, WorldGuard, Towny, PlotMe og Jobs
Det skal lige siges, at jeg er bedst til Faction plugins. Jeg har dog også arbejdet med nogle andre plugins, som jeg ikke kan huske navnet på.

Jeg har ejet min egen server, men jeg har aldrig rigtig søgt efter en rank på en anden server før. Nej jeg har ikke været staff medlem før.

Det kan svinge lidt med timerne, men jeg spille en del computer om ugen. Jeg kan måske være på 1-3 timer om dagen, men jeg er ikke helt sikker.

Ja jeg har før været i en stresset situation, da jeg var Owner. Jeg har tit haft flere mennesker der spørg om ting på en gang, og der plejede jeg bare at bede folk om at vente og lave en slags kø.

En Helper er en person, som altid er der for at hjælpe folk, der har brug for hjælp. En Helper er også til hjælp for Mods/Admins/Owner(s), så arbejdet med at hjælpe på serveren kan blive spredt ud over lidt flere personer.

Jeg har Skype og ikke ts ;)

Håber jeg bliver Helper, selvom jeg faktisk gerne ville have ansøgt om at blive Builder for serveren. Hvis det kunne være muligt, er jeg også god til at bygge. I kan f.eks. kigge på mit plot for at se mine bygge skills. (obs mit plot er ikke færdigt endnu)

M.v.h
-Mads/StarkTehShark
 
Senest redigeret af en moderator:

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Jeg skulle lige til at brokke mig over at du ikke havde brugt vores ansøgnings formular, men så gik det op for mig, at du mere eller mindre var spot on på alle spørgsmål alligevel... hmm hmm

Du er endnu meget ny på serveren, men jeg tænker at vi kan tage dig på prøve :)
 
Top