Ansøgning om Helper

DonkeyGirl

New Member
Member
Navn: Maja

Brugernavn: DonkeyGirl

Alder: 19

Beskriv dig selv: Jeg er en sød og hjælpsom pige. Lige nu er jeg igang med mit sabbat år. Jeg blev færdig med gymnasiet før sommer hvor jeg gik i IB (International Baccalaureate). I IB foregår alle fagene på engelsk, jeg kan derfor skrive og snakke engelsk flydende, hvis det skulle blive nødvendigt.

Hvor længe har du spillet på serveren: Jeg spillede på serveren for et års tid siden i nogle måneder - men udover det har jeg lige joinet serveren i dag.. Jeg har dog tænkt mig at spille mere derinde!

Hvilke plugins har du kendskab til: PlotMe, Essentials, WorldEdit, mcMMO, Multiverse, ClearLagg, WorldGuard, Factions og SkyBlock. Der er sikkert flere, men husker ikke lige sådan plugin navne i hovedet. (og generelt finder jeg selv ud af ting, hvis ikke jeg ved det i forvejen)

Har du været Helper eller lignende på andre servere: Ja. Jeg har været Admin, Moderator, Med Ejer og Hjælper på andre servere. Jeg har spillet MineCraft på andre severe siden jeg var 15 år gammel.

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Mange. Har som sagt sabbatår, så kan cirka være online lige når I har brug for det. Jeg kan nok bruge omkring 15 timer ugentligt, eller mere hvis der er behov for det.

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne: Som Helper skal man hjælpe spillerne på serveren. Man skal selvfølgelig også være til rådighed for Staff, hvis de skulle have brug for hjælp. Generelt vil jeg mene opgaven som Helper består af at hjælpe der hvor man kan, og selvfølgelig være i stand til at styre dilemmaer på serveren, hvilket ikke er et problem for mig.

Har du Skype: Ja

Har du TeamSpeak: Ja
 
Senest redigeret:

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Fin ansøgning
Men lad os se om aktiviteten holder ved
B2WhJ80.png
 
Top