Afvist Ansøgning om Hjælper på serveren

Status
Not open for further replies.

Jeppe Baek

New Member
Member
Navn: Jeppe Bæk

Brugernavn: Pc_owner7000

Alder: 20 År

Beskriv dig selv: Jeg er en dreng på 20 år, som til dagligt går i 3. G. på et handelsgymnasium, og så spiller jeg fodbold 2 gange i ugen + kamp i weekenden. Jeg er en dreng, der går op i, at alle har det godt, og er god til at hælpe, da jeg har meget erfaring fra andre servers, hvor jeg har været lige fra hjælper til Owner.

Hvor længe har du spillet på serveren: Jeg har spillet på Bluecraft siden 2013, men har dog haft en del pauser fra serveren i denne periode.

Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg har kendskab til rigtig mange plugins, da jeg selv har haft en server. Nogle af de plugins jeg ved rigtig meget om er Facions, mcMMO, World Edit, Skyblock og mange mange flere...

Har du været helper eller lignende på andre server: Ja, jeg har været hjæler på andre servers, hvor jeg har lært meget om at være en god hjælper.
jeg har også været Mod, Admin og Owner, hvor jeg mere har lært at bruge forskellige plugins.


Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Vil sige jeg ca. kan ligge 2-3 timer af hver dag, og i hvert fald 3 timer i weekenderne.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En helper er i mine øjne, en person der hjælper folk med forskellige problemer på serveren. Det kan være lige fra konflikter imellem folk på serveren, til hvis der er folk eller Staffs for den sages skyld der har brug for hjælp.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer at kunne skabe en god tone i chatten og hjælpe hvis der er nogle på serveren der har spørgsmål.

Har du Skype/Discord: Ja, jeg har både Skype og Discord.

En af grundene til at jeg søger, er også fordi jeg synes der mangler en helper på serveren, når der hele tiden komme nye folk, som måske ikke altid ved hvad man skal lave på f.eks. en faction server. :D
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Så blev det vist tid til at kigge på din ansøgning!
Rigtig fin ansøgning, men jeg vil gerne se dig lidt mere online inden den bliver accepteret :)
 
Status
Not open for further replies.
Top