Afvist Ansøgning om hjælper

Status
Not open for further replies.

Benjamin meier

New Member
Member
Hej dig der læser dette jeg hedder Benjamin meier jeg er 14 år gammel jeg spiller fodbold jeg har spillet meget minecraft jeg ved godt jeg er ny på serven og det lidt underligt jeg allerede ansøger men jeg prøver alligevel.

mit brugernavn er
TheCoolBoiDK

Jeg har spillet på servern i 2 timer.

jeg kender til world edit, har aldrig rigtig gået så meget i plugins men jeg lære hurtigt hvis det er et problem.

jeg har været mod og admin før men aldrig hjælper.

jeg kan være på serven i min 3 timer max 10 kommer an på dage fks weekend kan jeg være på en hel dag men Mandag,Onsdag,Fredag kan jeg omkring de 4 timer pga har først fri fra skole kl 15:20 hvor Tirsdag og Torsdag skal jeg til fodbold så nok små 2 timer.

en hjælper i mine øjne er en alle kan komme til selvom man er uvenner/faction krig for en hjælper skal hjælpe alle der har brug for det, det er også en der ikke bliver irriteret hvis man allerede har hjulpet ham hvis du forstår hvad jeg mener?

jeg forventer ikke man kan noget ekstra ud over tp hvis den person der skal bruge hjælp vil have man skal hjælpe der hvor personen er.

jeg har både discord og skype men foretrækker discord for der er renere lyd synes jeg selv personligt

skype youjik5

discord YoloSwagDK360#4190
ved ikke om i skal bruge det men går ud fra det
 

mujaffa75

Active Member
Member
Ansøgning afvist. Jeg afviser din ansøgning på baggrund af din spilletid, det er simpelthen for lidt. Dertil er det simpelthen for frustrerende at læse din ansøgning på grund af grammatikken, selvom grammatikken ikke er alt, så har den stadig en væsentlig betydning.
 
Status
Not open for further replies.
Top