Accepteret Ansøgning som helper

DanielHunter2001

New Member
Member
Navn: Daniel Viborg Lang

Brugernavn: DanielHunter2001

Alder: 15 år

Beskriv dig selv: Jeg hedder Daniel, jeg er 15 år gammel og kommer fra Viborg. Jeg er i gang med 9. klasse. Efter 9. klasse har jeg tænkt mig at holde en pause hjemme fordi jeg ikke har fundet ud af hvad jeg vil endnu.

Hvor længe har du spillet på serveren: På serveren har jeg spillet i 10 dage og 3 timer.

Hvilke plugins har du kendskab til: Jeg kender ikke til så mange af hvad jeg ved.. Men jeg vil rigtig gerne lære mere omkring plugins.

Har du været helper eller lignende på andre servere: Nej det er den første server jeg spiller på

Hvor mange timer har du til rådighed (ugentligt) Jeg har meget tid til at komme på og kommer på hver dag.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En helper er en der skal hjælpe folk uanset om de er nye eller gamle. De skal hjælpe folk hvis de er i tvivl om noget og skal hjælpe nye folk med at få en god start så det bliver sjovt at spille fra starten.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som helper: Jeg forventer at kunne fortælle folk i chatten at de skal snakke pænt og opføre sig ordenligt så det bliver sjovt for alle og der ikke kommer kæmpe diskussioner. Så forventer jeg også at ku hjælpe andre folk hvis de har problemer med noget.

Har du Skype/TeamSpeak/Discord: Jeg har Skype og Discord men ikke TeamSpeak
 
Senest redigeret:

Theis08

Member
Member
Altså nu bestemmer jeg ikke over servern (som vores søde def gøre) men så vil jeg så at man skal have været lidt mere på servern (med mindre dit /times er blevet resat) men ellers ser din ansøgning rigtig god hehe ;)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
@Theis08 Siger du at 10 døgn er for lidt??
 

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Daniel er næsten mere aktiv end mig (Jeg er på hver dag, hele tiden.. i hvert fald så lang tid som muligt..) Så det er overhovedet ikke noget at kommentere på Theis ;)
Fin ansøgning btw Daniel :)
 
Top