Afvist Ansøgning som Helper

Status
Not open for further replies.

Lucas Jensen

New Member
Member
Hejsa Bluecraft

Mit navn er Lucas Jensen og jeg er 14 år gammel.

Mit brugernavn er "lucasry" og som sagt er jeg 14 år.

Jeg er en hjælpsom dreng der elsker at spille minecraft, og laver nogle gange youtube med min fætter. Jeg er en dreng, som hjælper dem der har brug for det, og online så meget som muligt. Jeg ville prøve (Hvis jeg bliver accepteret) at læse alle spørgsmålene, som spillere stiller, og besvare dem så rigtig som jeg nu kan.
Jeg får også fine karakter i dansk, engelsk og matematik.

Jeg har kendskab til en masse plugins såsom: Worldedit, PermissionsEx, Essentials, Vault, ScoreboardStats, osv.

Jeg har været Helper og så Mod på en dansk server ved navn Minelife. Det var jeg i 1,5 år og så gik jeg da jeg havde en masse med skolen som jeg skulle ordne. Serveren har lige nu 235 online, så det er en stor server.

Jeg har cirka 30-40 timer til rådighed. dog har jeg spillet cirka 3000 timer eftersom jeg startede som 9-årig.
Men det kommer an på om jeg har lektier og sådant noget.

I mine øjne er en Helper ikke bare en der hjælper folk med plugins og bugs. Men også en der har kendskab til minecraft og kan forklare fejlene.

Jeg forventer at jeg kan leve op til de krav der er og spiller de timer der skal til. Selvfølgelig også at jeg ikke ser netflix istedet for ;)

Ja jeg har skype og kan godt få discord. Mit skype navn er: lucas12332155
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Fin ansøgning
Jeg kan godt lide at du har undladt at bruge vores standard formatering og rent faktisk bare har skrevet din ansøgning lidt i "frihånd" - tommelfinger op for det!

Jeg har dog ikke personligt set dig online (mit fokus kan have været et andet sted) men lad og se dig lidt an inde på serveren. Så kan vi tage en beslutning herefter.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Du har ikke rigtig været online siden du skrev din ansøgning
/times fortæller at du sammenlagt har været på i 52 min.

Ansøgning afvist
 
Status
Not open for further replies.
Top