Afvist Ansøgning som moderator ( mrsnazly )

Status
Not open for further replies.

MrSnazly

New Member
Member
Navn: Sebrina Madsen Paaske
Brugernavn: mrsnazly (Men kommer til at blive ændre til OcidWolf )
Alder: 17 (Bliver 18 den 27 februar )
Beskriv dig selv: Jeg er rimelig ordblind, hvilket ikke har ramt min stavning. Jeg vil selv sige at jeg er rimelig god til dansk og engelsk, og det faglige sociale i hverdagene. Jeg er rimelig venlige, og tager ikke hurtige beslutninger, men stille og varsomme beslutninger.
Hvor længe har du spillet på serveren: Jeg ved at jeg har været online i 7-8 dage før opdatering (1.18) kom ud.( Var ikke hjemme da denne ansøgning blev lavet så “/time” var ikke en mulighed så jeg tog mine egne beregninger. )
Hvilke plugins/funktioner har du kendskab til: Jeg vil sige at jeg er rimelig kendt ved rolige commands som for eksempel: flyvende tekster, ranks, ting du kan gøre når du har de forskellige ranks (aka powers) Men jeg er altid frisk
Har du været helper eller lignende på andre server: Jeg har været admin på en lille server, ikke større end der er plads til ca 200 spillere, som er lavet på aternos.org.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Jeg er til rådighed 87 timer da jeg ikke er sikker på om jeg kan være til rådighed i weekenderne.
Forklar os hvad en hjælper er i dine øjne: En hjælper er en person spiller spillet, men som holder øje med om folk følger reglerne, som for eksempel (Spam, eller sproget bliver overtrådt. ) Dog må en hjælper ikke kicke eller banne en medlemmer, men hvis situationen går over stregen så vil hjælperen kontakte en admin, og holde fast i deres ord, om medlemmernes påførsel, og hvis de har beviser for at situationen er så slem som den er, så vil der være nemmere for ejeren, admin, eller mods og tage en beslutning om situationen. )
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg vil meget gerne hjælpe til at holde serveren i god stand, og så at det er rart for alle at spille på serveren. Jeg vil gerne være med til at pas på serveren når andre mods/admins ikke har muligheden for at være online. Som en person jeg selv vil sige er meget “ansvarlig voksen” så vil jeg gerne havde muligheden for at være med til at forbedre serveren med alle mulige ideer som andre mods/hjælpere/admins/eller leder har, og hjælper med at få dem til at virke, som ønsket.
Har du Skype/Discord: Ja, jeg har Discord og mit discord bruger er mrsnazly#0930
 
Status
Not open for further replies.
Top