Afvist Ansøgning til BluECraft (Helper) - ItzBabyPandaDK

Status
Not open for further replies.

ItzBabyPandaDK

New Member
Member
Navn: Chrestine Antonette Søe Mikkelsen
Brugernavn: ItzBabyPandaDK
Alder: Jeg er som hen 13 år, og bliver 14 til april ;)
Beskriv dig selv: Jeg hedder Chrestine Antonette Søe Mikkelsen. Jeg er 13 år, og bor i MidtJylland. Jeg går i 7. klasse, går til svømning i min fritid, og gamer selvfølgelig også minecraft :) Jeg elsker jeres BluECraft server, og vil gerne vide meget mere om den :)
Hvor længe har du spillet på serveren: Jeg har spillet inde på BluECraft i snart godt to uger, og er helt vild med den ;)
Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg kender ikke så mange plugins nej, men jeg vil gerne lære dem med glæde :)
Har du været helper eller lignende på andre server: Nej, det har jeg ikke men engang skal jo være den første :)
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Hvis vi snakker i alt... Så har jeg cirka 61 timer (Minus hvis jeg lige har planer) ;)
Forklar os hvad en helper er i dine øjne:
En der kan hjælpe BluECraft's spillere, og generalt alle andre spillere. Personen skal kunne Gør det nu jeres "Helper" skal kunne. Og det er det jeg gerne vil lære ;)
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer at kunne de fleste plugins, og hjælpe alle der lige har brug for hjælp (I ihvertfald dem kan kan) :)
Har du Skype/Discord: Jeg har Skype, jeg har TS og jeg har Discord :)
 
Senest redigeret af en moderator:

bjorn17

Member
Member
Fin ansøging, men vil gerne se at folk har den basale viden inden for vores hovde plugins hvis de skal kunne hjælpe andre spillere :)
 

mujaffa75

Active Member
Member
Jeg ser det ikke nødvendigt at man kan plugins til at starte med, så længe man har ambitioner om at lære dem. At kunne plugins er vigtigt, men endnu vigtigere er at man er moden, ansvarlig og til at stole på, hvilket jeg ikke kan kommentere på, da jeg ikke har set særlig meget til dig. Du bliver afvist denne gang, men det er kun fordi vi gerne vil se dig lidt mere an, før der bliver taget en endelig beslutning.

Tråden er hermed lukket.
 
Status
Not open for further replies.
Top