Afvist Ansøgning til Helper/Staf - eller hvad det nu hedder :)

Hugo_13000

New Member
Member
Navn: Lasse Friis

Brugernavn: Hugo_13000

Alder: 21

Beskriv dig selv: Som sagt er jeg 21 år ung :). Jeg arbejder til dagligt som portør på Skejby sygehus. Jeg elsker at have med mennesker og gøre, samt at være med til at gøre en forskel. Jeg er en meget udadvent person og elsker at være i andres selvskab. Jeg er en åben og flitting person, imødekommende og fuld af energi.

Jeg søger denne "stilling" fordi jeg mener at jeg selv kan gøre en forskel - og det vil jeg rigtig gerne være med til. Jeg elsker at skabe god stemning og fastholde det gode humør, samt at sørge for at der altid sker noget på serveren. Være med til at folk er aktive, så der ikke sidder 5-10 mand og spiller "alene", men at der er gang i chatten etc.

Hvor længe har du spillet på serveren: I alt er det 24 timer - dog fordelt over mange dage :)

Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til: I og med at jeg har været med til det meste før så har jeg et god kendskab til mange ting. Dog har jeg de sidste mange år ikke spillet så meget pga. arbejde, så det kræver nok en lille opfriskning haha. :)

Har du været helper eller lignende på andre server: Jeg har før været mod/admin/staf/chatpoliti på en anden server igennem flere år. Jeg var med til at lave det meste på serveren og starte det hele op. Men grunden til at jeg lade lidt ansvar fra mig var fordi jeg savnede at være sammen med dem som spillede på serveren. jeg elsker at hænge ud med folk, og så det jo bare en kæmpe bonus hvis man hjælper den derudover - man får en dejlig følelse. :)

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Afhængig af mit arbejde som kan varierer meget, så vil det bedste skud være jeg ca. har 3-4 timer om dagen (mest aften/sen aften). Så jeg vil nok skyde på jeg er online/aktiv på serveren 20-25 timer om dagen.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En hjælper kan betyde mange ting. I mine øjne er det ikke bare en der er der for at hjælpe folk med at finde shoppen og forskellige commands. En hjælper for mig er en der er meget fleksibel, en der er villig til at hjælpe folk med at skaffe ting og sager - en der hjælper folk på alle tænkelige måder.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer intet. Mit mål er at jeg vil skabe et fantastisk miljø på serveren, samt sørge for at folk altid er i godt humør. Jeg vil ihvertfald gøre mit for at serveren skal fungerer 100 procent - og mere til :9

Har du Skype/Discord: Selvfølgelig har jeg da det :)

Tak for jeres tid - jeg håber at i vil se positivt på det, og jeg glæder mig til at hører fra jeg. Ved evt. spørgsmål står jeg klar til at svarer.

Vh Lasse
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Accepteret herfra :)
Velkommen på holdet!
 
Top