Accepteret Ansøgning til Helper

Status
Lukket

Rasmus

Moderator
Mod
11 September 2014
119
38
28
18
Hørsholm
open.spotify.com
Helper Ansøgning

Navn:
Rasmus Jægersborg Mathiasen

Brugernavn:
Ramui

Alder:
18 år.

Beskriv dig selv:
Jeg er en social og åben person. Jeg anser mig selv som værende et rummeligt og ordentligt menneske. Jeg har færdes på nettet det meste af mit liv og har derfor en fornuftig tilgang til hvordan man opfører sig her. I min fritid spiller og udgiver jeg musik.
Sidste år gik jeg på efterskole, her lærte jeg om værdierne som man får ved at være en del af et fælleskab og om hvorfor det er vigtigt at arbejde sammen som et team, for at opnå bedre resultater i hverdagen men også på længere sigt. Jeg er sikker på, at jeg nu bedre end nogensinde før, vil passe ind i BluECrafts staff.

Hvor længe har du spillet på serveren:
Jeg har spillet på BluECraft i lidt over 6år. Havde vist nok knap 200 dage på den gamle Faction verden, 10 på den nuværende og minimum 60+ dage samlet over jeres andre gamemodes.

Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til:
Jeg har kendskab til Factions, WorldEdit, SkyBlock, Towny, Jobs, Plotme, Plotssquared, Essentials Economy, Citizens, McMMO, ChestShop og buycraft.
Derudover har jeg kendskab til alle de gamesmodes der er på serveren, og jeg er klar på at give det et skud, hvis i ønsker jeg skal oplæres i andre plugins løbende.

Har du været helper eller lignende på andre server:
Jeg har jo førhen været både Helper og Mod her inde, derudover er jeg mod på en Twitch Stream og har været administrator på en Facebook side, men de clasher jo heldigvis ikke sammen med arbejdet som helper.

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt):
Jeg har mulighed for at være online i løbet af det meste af dagen samt aftenen, Jeg vil ihvertfald kunne være online ca. 20-25 timer om ugen inde på serveren, dog er der næsten altid mulighed for at kontakte mig via. Discord og Facebook. Hvis i ønsker det, vil jeg gerne prioritere mine formiddags og aftentimer, da jeg fornemmer det er der hvor i kunne have brug for en hjælpende hånd.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne:
Vigtigst af alt, så er en helper en aktiv og hjælpsom spiller. Det er en person folk har lyst til at gå til hvis de støder problemer, store som små.
Som Helper er det vigtigt at du har et bredt kendskab til de plugins, der er på den server du spiller på, så du kan rådgive dine medspillere.

For at være en god helper kræver det i mine øjne at du har tjek på disse to punkter.
1. Du er selvfølgelig aktiv og udadvendt. I dine arbejdstimer står du som den første klar til at hjælpe omkring dig.
2. Du er god til at skelne mellem private og professionelle opgaver. Du holder dit hoved koldt og du tager dit arbejde som supporter seriøst. Du ved hvilke kampe du skal kæmpe og hvilke du bør overlade til dine kollegaer, så resultatet ender ud i at blive en fair vurdering for alle parter.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper:
Som Helper regner jeg med at få uddelt en håndfuld commands som: Mute, Kick og Warn så jeg kan kan holde styr på spillerene selvom man skulle stå alene.

Har du Skype/Discord:
Ja, Jeg har begge
Jeg foretrækker at bruge Discord, hvor jeg kan kontaktes det meste af dagen.
Skype tjekker jeg mindst en gang om ugen. (oftes mandag)

Synes godt om: Mini_Ralle
Status
Lukket