Afvist Ansøgning til hjælper.

Status
Not open for further replies.

DarkShadowAngel

New Member
Member
Navn: Louisa.
Brugernavn: Redrose1214
Alder: 15 år.

Beskriv dig selv: Jeg er en flink spiller, som elsker at snakke og hjælpe andre spillere når de har brug for det.
Jeg går i niende og hedder, Louisa, som man kan se oppe øverst. Jeg går ikke rigtig til noget i min fritid, men laver tit lektier og er sammen med min familie.

Hvor længe har du spillet på serveren: Jeg har spillet på serveren i sammenlagt 20 timer, nu når jeg skriver den her ansøgning.

Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg har kendskab til de mest basale plugins, så jeg ved ikke så meget om dem.

Har du været helper eller lignende på andre server: Ja, det har jeg. På to servere har jeg været helper, og på en har jeg været admin.

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Nok en time om dagen hvis ikke mere, og ok meget tid i weekenden, hvis der selvfølgelig ikke er lektier der skal laves.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: Jeg syntes en helper skal kunne hjælpe folk hvis de har et problem. De skal selvfølgelig også være venlige i mod dem der er på serveren og kunne redde en konflikt ud, hvis helperen ser nogen der skændes eller opføre sig forkert i forhold til reglerne.(At man skal holde en ordenlig tone)

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer at kunne hjælpe folk i nød, med diverse ting som de mangler hjælp til og hjælpe hvis der er en konflikt i chatten.

Har du Skype/Discord: Jeg har både Skype og Discord, men jeg bruger for det meste Discord da den popper op med beskeder på min computer.
 
Senest redigeret:
Status
Not open for further replies.
Top