Ansøgning Til Member+

xMimical

Member
Member
Hej Bluecraft!!.

Lad mig fortelle lidt om mig selv: jeg er 11 År og hedder Nicolai Irl, er en "GAMER" i min fritid, Jeg spiller mega meget inde på "Bluecraft",(har spillet på den lige siden den hed pt-hosting)
Jeg elsker at spille med mine "mate" som er "fakeBombersAli".

Grunden til at jeg ville være member+: det er fordi jeg ville Bygge "HungerGames Map" med Fake og og vil også bygge en hel masse andere minigames verdner med fakeBombersAli og har set han's seje ting i freebuild. jeg vil også lave statuer af staff's og lave nogle fede huse og en stor hestestald (fordi vi er i 1.6.2) Jeg Vil også bygge en Stor og vil parkour, med ali (my mate)

Hilsen nico695d :)
 

FakeBombersAli

New Member
Member
Efter hvad jeg har læst i denne ansøgning vil jeg medbringe at det her. Er en god ansøgning og hvis du bliver member+ vil jeg rigtig gerne bygge med dig

Fortsat god dag
Fake/Fakey/Ali
 

xMimical

Member
Member
Uddybning: Jeg vil gerne bygge noget historisk, som et stort F16 fly. Jeg kan også finde på mange andre ting at bygge, men du skrev kun "en" ting så ja. Det er så min uddybning så jeg håber på det beste.

Fortset god dag
Hilsen Nicolai/nico695d
 

xMimical

Member
Member
Uddybning nr. 2: Jeg vil gerne bygge det "hvide hus" af quartz, med masser af detaljer. Jeg har selv lavet mange "hvide huse" i min sigleplayer map, har bygget mange forskellige slags "hvide huse", som store og små detaljeret og og simple. Så jeg syndes selv jeg har erfaring med det,

Fortset god dag igen
M.V.H
Nicolai/nico695d
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Det lader til du ikke kender begrebet "uddybning".

Jeg lader tvivlen komme dig til gode. Accepteret.
Husk at læse alle regler vedrørende freebuild grundigt.
 
Top