Afvist Ansøgning xD

Status
Not open for further replies.

TheDamz

New Member
Member
Navn: Magnus Damsgaard
Brugernavn: TheDamz
Alder: 15
Beskrivelse: Hey dude, mit navn er Magnus jeg går på Øster Jølby Friskole i 8. klasse og er mega nice :D
Server tid: Har brugt okay lang tid på serveren men blev så bannet (på grund af noget jeg ikke havde gjort) så det var ret nederen der :d
Plugins: Jeg er ret god til World Edit og de sædvanelige Essentials, ellers bare smid nogle på mig, jeg lærer hurtigt.
Har du været helper eller lignende på andre server: Aja, jeg har selv ejet et par (Private servere) xD
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Sådan set hver dag, det eneste jeg laver er at spille :p
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En helper er en der kan hjælpe med at bygge en masse nye ting og hjælpe med at få alle de små hacker kids ud af serveren :D
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer at have tilladelse til at kicke folk (hvis nu de laver ravage xD) og GM1 til hjælp af byggeri (owners valg)
Har du Skype/Discord: Har begge :D
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Ideen med din ansøgning er jeg uforstående overfor. Du er bannet fra serveren, men du ønsker at ansøge om Helper rank? Que?
Blankt afvist
 
Status
Not open for further replies.
Top