Ansøgning.

GamerBella

New Member
Member
Navn: Isabella Tøt Klit Pedersen.
Brugernavn: GamerBella
Alder: 15 år
Beskriv dig selv: Jeg er sød, rar og hjælpsom. Jeg kan være der vis der er brug for mig. Jeg har briller og langt sort hår. Jeg er 1.73 høj og går i 8 klasse.
Hvor længe har du spillet på serveren: 15 timer og 2 minutter
Hvilke plugins har du kenskab til: Worldedit, Essential, Npc,er, serversings, WorldGuard, Coloerd tags, OpenInv, MultiWorld, WorldBorder. Med mere...
Har du været helper eller lignende på andre server:
Ja det har/er Jeg. (Jeg har selv haft en server ;3 men da jeg ikke kunne betale, kunne jeg ikkeforsætte med serveren ;/ )
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Jeg kan være på hverdag, efter kl 6 til 21:00 i (skoledagende). Og lidt mere i weekenden ;#
Forklar os hvad en helper er i dine øjne:Skal hjælpe dem der har brug for det fx (regler eller hacker). De skal kunne tage hackerne. Info mere Owneren hvad der sker på serveren vis der unoder eller problemer. Og se om alt er iorden.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: AT banne/kicke hacker i nogle vis timer/dage. Have adgang til flere kommands.
Har du Skype/Discord: Min skype: facebook:isabella.pedersen.71 Og min discord er : GamerBella #2370
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Fin ansøgning.
Lige pt. er der meget stille på serveren, men det skal nu ikke afholde os fra at hyre folk.
Lad os se dig lidt an inde på serveren, inden vi tager den endelige beslutning :)
 
Top