Afvist Ansøgning

Status
Not open for further replies.

sejems

New Member
Member
Navn: Mikkel S
Brugernavn: Sejems
Alder: 17 år
Beskriv dig selv:
Jeg en ung dreng på 17 år som er god til at holde hovedet koldt i stressende situationer og samt god til at finde på løsninger om det så er et problem med nogen spillere eller et plugin der ikke fungere optimalt
Hvor længe har du spillet på serveren:
15 timer, men uanset hvor længe jeg har spillet her gør det vel ingen forskel på hvor god helper eller andet jeg kan være.
Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til:
Har stor erfaring med essentials, mcmmo, factions, worldedit, group manager, og meget andet.
Har du været helper eller lignende på andre server:
Ja, har haft ca 4 af mine egne servere for nogen år siden som der altid kun har været succes med og altid fyldt op, derfor kan i også forvente i ikke ska lære mig hvordan man bruger de kommandoer der allerede er på serveren da jeg allerede kan dem alle og mere til.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt):
8 timer hver dag 5 gange om ugen mindst
Forklar os hvad en helper er i dine øjne:
Opgaverne som helper er hvad jeg får besked på, der intet jeg ikke kan finde ud af når det kommer til minecraft, plugins, configuration og meget andet.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper:
Det ligger vel lidt til navnet, så at ku hjælpe folk eller admins uden at misbruge sin "power"
Har du Skype/Discord:
Ikke længere, kan ikke få min mikrofon til at virke hverken med headset eller den der i forvejen er i computeren.

Håber min ansøgning har vakt jeres interesse, ser frem til at høre fra dig/jer om hvad i tænker.
 

Rasmus

Moderator
Mod
Hej Mikkel!

Jeg er ikke ansvarlig for at ansætte Staff, men fin ansøgning.

Selv har jeg slet ikke lagt mærke til dig på det seneste, men vi kunne jo have været gået forbi hinanden.
Jeg synes personligt det ville være fint, at du var lidt mere online, så vi kan lære dig at kende :)

//Rasmus
 
Senest redigeret:

sejems

New Member
Member
Ja det klart, kan du evt få de ansvarlige for staff til at kigge på ansøgningen. Online ka jeg sagtens være
 

Rasmus

Moderator
Mod
Hvis du bare er online, så skal vi nok tage den derfra.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Tak for din ansøgning. Jeg tænker desværre ikke at du er den vi søger. Afvist herfra
 
Status
Not open for further replies.
Top