Ansøgning :)

Status
Not open for further replies.

pernilleDK

New Member
Member
Davs ! :D

Jamen,, vil da først fortælle om mig selv ;) Så i kan lærer mig lidt at kende,, synes det er godt hvis man nu skal være en del af et team at vide lidt om personen :)

Jamen jeg hedder Pernille og er 17, og har spillet minecraft siden det kom ud :D Jeg elsker bare minecraft, det er skide sjovt, jeg er mest til det med at bygge, det synes jeg er sjovest ! :lol: Jeg kan skide godt lide at hjælpe og bygge ting som folk nu kunne se og sådan,, jeg kender ikke rigtig noget ekstra til minecraft, som WorldEdit,, og sådan,, Men mener vel ikke det gør noget. Jeg er også tit inde på serveren,, det er sådan set den eneste jeg spiller på, så da jeg så i chatten at i søgte hjælpere,, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne skrive en ansøgning :) For at se om jeg nu var noget for jer ;)

Ved ikke om der er mere at fortælle :) Men håber da jeg får et hurtigt svar ;) For gud jeg er spændt om jeg nu kunne blive hjælper, for så kan jeg hjælpe og sådan, og skal hvertfald også drille mine venner med det,, ikke for at være ond men at jeg er blevet ''godkendt'' :I Hhahahahahah :D

Jeg er også god at snakke med, Ogs,,, hmm,,, ja ..

Farveller :D
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Hej tak for din ansøgning.

Vi kan ikke helt acceptere den endnu.
Du skal venligst uddybe hvad du kan bidrage med til serveren, og hvor meget tid du har til rådighed.
Vi kunne også tænke os at høre hvilke plugins du har kendskab til.
 

pernilleDK

New Member
Member
Har ingen kendskab til nogen plugins

Men jeg er meget kreativ og er meget glad for at bygge, jeg har masser af tid, da jeg ligger syg meget, og især har masser af tid i weekenderne, er meget på serveren her, tit. Jeg er en god bygger og er god til at gøre noget stort ud af det
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Jeg ser desværre ikke muligheden for at acceptere din ansøgning.

Vi ønsker meget gerne at vores helpers har god kendskab til de mest brugte plugins(essentials, mcmmo, factions), da vi får mange spørgsmål omkring brugen af disse.

Afvist.
 

pernilleDK

New Member
Member
Factions? Altså det har jeg kendskab til,, jeg er ikke så godt inde i alle de plugins der er , men jeg kender factions og sådan,,
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Så synes jeg det er forkert af dig, at skrive at du ikke har kendskab til nogen som helst plugins.
 

pernilleDK

New Member
Member
Som jeg prøvede at forklare,, så har jeg ikke helt forstand på hvad folk mener når de snakker plugins. Ikke noget jeg kan gøre for, har bare aldrig fået fat i hvad det omhandler
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Læs det igennem jeg har sendt dig. Der er lige en del at sætte sig ind i og forstå :)
Så tager vi den derfra.
 
Status
Not open for further replies.
Top