Afvist Ansøgning - Helper, eller mere? ;D

Status
Not open for further replies.

Vexatious_Dane

New Member
Member
Navn: Thomas F. Jørgensen
Brugernavn: Vexatious_Dane
Alder: 19
Beskriv dig selv: Jeg er en meget glad person, eller jyde, hvad end i vil kalde mig. Jeg er meget imødekommende, og er ret tit lidt lalleglad, men på den gode måde. Jeg vil altid gerne hjælpe dem der har brug for det, så godt som jeg overhovedet kan. Jeg har altid været typen der tager ansvaret, hvis andre ikke gør det. Der skal jo være en kaptajn der går ned med skibet, ikke? Den slags er jeg, jeg bliver selvom det går dårligt. Jeg ønsker også at give folk den bedst mulige start.
Hvor længe har du spillet på serveren: 2 dage og 23.72 timer.
Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg kender til standard plugins, såsom /spawn, /shop, /pay osv, samt standard faction plugins og admin/mod plugins. Det hele skal dog lige genopfriskes for mig.
Har du været helper eller lignende på andre server: Jeg har været mod på en server der hed "Asgård" og Masterminerz, kort periode som admin på Masterminerz. Dette er dog år siden. Jeg har udover det, selv ejet et par servere, men det er også år siden.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Afhænger meget af min uge. Nu hvor jeg har ferie, regner jeg ikke med flere timer hver dag, men 1-2 timer om dagen, hver dag. Jeg skriver self. hvis jeg bliver forhindret.
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En helper skal give den nødvendige support som hvert individ søger (self. til den grænse en helper nu har). Hvis en person f.eks vil vide hvordan han creater en faction, og derefter skal lærer at claim samt give hans medlemmer adgang, skal en helper kunne træde ind der. Udover dette, synes jeg de skal holde styr på chatten, så presset ikke konstant ligger på mod/admin/ejer, da de også skal have tid væk fra serveren, og admin/ejer skal kunne vedligeholde den.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer, at jeg kan give nye spillere, og de lidt mere erfarne en god tid, og give dem lyst til at spille mere på serveren, samtidig at give, som skrevet, dem en rigtig god start.
Har du Skype/Discord: Jeg har discord, og det er ret tit åbent ;)
 
Status
Not open for further replies.
Top