Afvist Anton321m's helper ansøgning

Status
Not open for further replies.

anton321m

New Member
Member
Navn: Anton Pedersen
Ingame navn: anton321m
Alder: 13 år :) (Skal lige siges jeg har arbejdet med servere selv siden minecraft startede ca. :) )
Hvorfor skal i vælge mig ?: I skal vælge mig fordi jeg selv har spillet meget på serveren, og har skaffede et par få spillere til serveren. Som sagt har jeg selv styreret et par servere og har meget erfaring med helper ranken/admin ranken/og alt det der. Jeg vil bruge rigtig meget tid på serveren også :D :eek: :shock: :( ;) :)
Hvad kan jeg bidrage med ?: Jeg kan bidrage ret meget tid til serveren, og bidrage lidt med "popularitet" pga jeg inviter et par venner til min faction. Det gør mig unik at jeg har haft servere og meget erfaring med Kommandoerne. Jeg kan sagtens det grammatiske med bogstaverne, fejler faktisk ikke noget med ordblindhed eller andet.
Hvad jeg kender til serverdrift osv: Jeg har selv været med til at hjælpe ved http://www.spilbutikken.eu som en slags supporter frivilligt hvor jeg ihvertfald hjalp 3 mennesker om ugen med dirverse servere faktisk det hele (CS:S, minecraft og alt det der).
Jeg har spillet rimelig længe på serveren og har testet den lidt igennem og så begyndte jeg og inviter mine venner. :)
Kan sagtens svarere på flere spørgsmål bare skriv til min email :) som i nok har. :)
Jeg har faktisk TS3 og det hele, jeg er selv meget social overfor mange mennesker og vil gerne mange mennesker :) Altså jeg ligger dem ikke bare til side prøver og snakke med så mange som muligt, jeg hjælper dagligt mange mennesker på minecraftforum.dk fx eller bare skype. :) Og det meste er jo Minecraft der. :)
I skal bare sende en mail til anton.gisselmann@gmail.com hvis i vil mig til at join TS3 eller andre ting. :)
Jeg syntes blandtandet også selv at jeg er ret moden, det er der ihvertfald ret mange ældre der har sagt! :) men når vi kommer ud i virkeligheden/skolen osv, så er jeg knap så moden for så hygger jeg bare sammen med mine venner og skaber "rigtigt" socialitithed. :) I vil også kunne bruge mig til en event-holder, for jeg har selv holdt events/deltaget i mange events/ved hvordan man styrer events pga alt det. :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Det er ikke at bidrage, at invitere venner ind på serveren.

Vil gerne at du forklare hvad du kan bidrage med plugin mæssigt, forstået sådan at du forklare hvilke plugins du har erfaringer med.
 

anton321m

New Member
Member
Defterdar sagde:
Det er ikke at bidrage, at invitere venner ind på serveren.

Vil gerne at du forklare hvad du kan bidrage med plugin mæssigt, forstået sådan at du forklare hvilke plugins du har erfaringer med.
Jeg kan sagtens finde ud af at rediger i plugins, kan sådan set alle kommandoerne til plugins, og ved hvordan man bruger det. Jeg ved fx at Essentials er et slags "stort" plugin samlet med alt muligt så som group manager, jeg har også arbejdet meget med buycraft og ja som sagt faction. Jeg har faktisk spillet faction lige siden det kom ud, og har været helper/admin på mange af de forskellige factions servers der var, jeg var også mest den som elskede hvor man kunne rediger i pluginsne når man have en server fx i faction :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Meget fint, Helpere skal dog ikke redigere noget som helst, men derimod hjælpe andre - deraf titlen.

og igen, vi er ligeglade med om du har været helper/admin/moderator/fejedreng på andre servere. Grunden til at du ikke er det længere kan lige så godt være dårlig som den kan være god.
 

anton321m

New Member
Member
Defterdar sagde:
Meget fint, Helpere skal dog ikke redigere noget som helst, men derimod hjælpe andre - deraf titlen.

og igen, vi er ligeglade med om du har været helper/admin/moderator/fejedreng på andre servere. Grunden til at du ikke er det længere kan lige så godt være dårlig som den kan være god.
Det skal lige siges jeg havde været det på www.eversun.dk :) <3 :* men de er nu lukkede :) og jeg har været det på andre hvor jeg ikke havde tid mere pga skolen. :=)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
anton321m sagde:
Defterdar sagde:
Meget fint, Helpere skal dog ikke redigere noget som helst, men derimod hjælpe andre - deraf titlen.

og igen, vi er ligeglade med om du har været helper/admin/moderator/fejedreng på andre servere. Grunden til at du ikke er det længere kan lige så godt være dårlig som den kan være god.
Det skal lige siges jeg havde været det på http://www.eversun.dk :) <3 :* men de er nu lukkede :) og jeg har været det på andre hvor jeg ikke havde tid mere pga skolen. :=)


relevant?
 

anton321m

New Member
Member
Defterdar sagde:
anton321m sagde:
Defterdar sagde:
Meget fint, Helpere skal dog ikke redigere noget som helst, men derimod hjælpe andre - deraf titlen.

og igen, vi er ligeglade med om du har været helper/admin/moderator/fejedreng på andre servere. Grunden til at du ikke er det længere kan lige så godt være dårlig som den kan være god.
Det skal lige siges jeg havde været det på http://www.eversun.dk :) <3 :* men de er nu lukkede :) og jeg har været det på andre hvor jeg ikke havde tid mere pga skolen. :=)


relevant?
Ja eftersom at du skrev "Meget fint, Helpere skal dog ikke redigere noget som helst, men derimod hjælpe andre - deraf titlen.

og igen, vi er ligeglade med om du har været helper/admin/moderator/fejedreng på andre servere. Grunden til at du ikke er det længere kan lige så godt være dårlig som den kan være god" så svarede jeg bare af for det :)
 

anton321m

New Member
Member
Defterdar hvor kommer vi så hen med det her ?, skal jeg skrive en meget længere ansøgning eller skal jeg bevise at jeg kan bidrage med forskellige ting ?.
//Forresten jeg har skrevet mere i ansøgningen ovenover. :)
 
Status
Not open for further replies.
Top