Afvist Ban Appeal!

Status
Not open for further replies.
P

Peanutt

Guest
IGN:
PeanuttHD

Ban grund:

Jeg brugte mods som man ikke måtte.

Begrundelse:

Jeg må indrømme at jeg lige måtte over reglerne, før at jeg virkelig forstod
konsekvensen det gav mig at modde.
Jeg har spillet meget 2b2t så derfor troede jeg man måtte modde herinde.
Selvom det er en virkelig dårlig undskyldning, ved jeg,
at jeg har læst reglerne nok til at vide, at jeg aldrig gør dette igen.
Jeg vil bare virkelig gerne være en del af det skønne BluECraft community igen!
Jeg indrømmer mine handlinger, og jeg undskylder kraftigt for at modde på serveren...

Med venlig hilsen:
-PeanuttHD
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Afvist, account med samme ip er lige blevet banned for flyhacks :) så det er et pæn nej tak herfra.

Derudover er dit grundlag med at du troede det på 2b2t var lovligt på andre servere.. deres reglement er jo at man godt må hacke... sådan fungerer det sjovt nok ikke på andre servere...
 
P

Peanutt

Guest
Ja ved det godt, det er jo ikke engang min account eller mig Ralle, det er min ven... Han er til LAN ved mig, og sagde at jeg var blevet banned inde på den her server, så han gik også bare ind og hackede?
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Din "ven" forstod da ikke en hentydning. Men desværre, du måtte have stoppet hændelsen, det er en afvisning herfra.
 
P

Peanutt

Guest
Fatter ikke det her? Kan et 30 ban, ikke gøres så? Skulle jeg da sige han røg hjem hvis han gjorde det?
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
@Defterdar Hvad synes du om denne.
Jeg synes jeg melder ud med en afvisning.
Hvis du har en gut hjemme hos dig som du kender, du fortæller ham at du er banned derindefra, men du overvejer ikke at sige han ikke skal gøre den slags, men lader ham beskadige den server du så gerne vil ind på igen. Det hænger ikke helt sammen. Du må vente og høre de højere magters valg. Mit svar er en afvisning på dit grundlag og denne hændelse.

- Mini
 
P

Peanutt

Guest
Havde da sagt han ikke skulle, men hvem er jeg da at skulle bestemme over ham?
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Jeg tænker at vi fastholder en afvisning :)
 
Status
Not open for further replies.
Top