Søger medlemmer DreamTeam - mangler players

Make_Craft

New Member
Member
Hej.
Min faction - DreamTeam - mangler players.
Du kan skrive en ansøgning om at være med nede som indlæg.
Vi skal stole på jer, og I skal adlyde os andre.

Indtil videre er vi 3, og vi er meget fredlige. Det ser ikke helt sådan ud, siden nerobrine pvp'er. Vi er stadig igang med at bygge byen op, og vi klarer os godt. Vi skal bruge aktive spillere, som klarer jobbet ordenligt og ikke mindst, snakker ordenligt til både kop & kande, drenge & piger og som også acceptere mine ordre. ;)
Vi bor et stille og roligt sted, hvor vi har det hyggeligt.

Bla bla. :D

Hvis denne faction lyder som noget for vej, venter jeg klart en ansøgning. Vil svare hurtigst muligt.
Kærlig hilsen Make_Craft
Ejeren af denne faction.
 

xMimical

Member
Member
hey make_craft høre at du mangler players i din faction og jeg mangler en skal nok stemme ver dag og gøre hvad du siger jeg skal gøre fx. som mine hukke træ eller pvp og nakke folk jeg håber at jeg må joine :D
 

Make_Craft

New Member
Member
nico695d sagde:
hey make_craft høre at du mangler players i din faction og jeg mangler en skal nok stemme ver dag og gøre hvad du siger jeg skal gøre fx. som mine hukke træ eller pvp og nakke folk jeg håber at jeg må joine :D
Hvad skal vi bruge dig til. Hvad kan du bidrage med. Ikke bare at dræbe i pvp og hakke træ.
Du skal være loyal over for mine beslutninger osv. Og jeg skal også stole på dig.
Fortæl hvorfor jeg skal have dig med..
 

xMimical

Member
Member
Fordi jeg har været med i din faction før. Og der minede jeg altid med dig og fant dia. Og du kan godt stole på mig det Kunne du også før. Og gør bare hvad du mener jeg skal vi jeg kommer med.
 

Make_Craft

New Member
Member
nico695d sagde:
Fordi jeg har været med i din faction før. Og der minede jeg altid med dig og fant dia. Og du kan godt stole på mig det Kunne du også før. Og gør bare hvad du mener jeg skal vi jeg kommer med.
Kan vi godt kalde accepteret.
Men holder stadig øje med dig.
Tillykke.
 

Galsgaard100

New Member
Member
Daaavs vil gerne være med i din faction!
Grundet: Jeg kan ikke bruger min egen til noget og vil gerne være i en faction hvor der er flere.
Jeg er klar på PvP, Raid, indsamling af ressourcer og mere!
Man kan stole på mig, i modsætning til de folk der vil være med i faction tager en stack diamanter og smutter igen..
Sådan er jeg ikke! :p
Jeg er egentlig bare klar på det hele! :)
 

Make_Craft

New Member
Member
Galsgaard100 sagde:
Daaavs vil gerne være med i din faction!
Grundet: Jeg kan ikke bruger min egen til noget og vil gerne være i en faction hvor der er flere.
Jeg er klar på PvP, Raid, indsamling af ressourcer og mere!
Man kan stole på mig, i modsætning til de folk der vil være med i faction tager en stack diamanter og smutter igen..
Sådan er jeg ikke! :p
Jeg er egentlig bare klar på det hele! :)
Galsgaard, meget flot.
Hvis jeg får mistanke om noget eller lign. er det ud.
Så sørg for at være så åben over for mig som muligt. PvP er noget af det, vi ikke gør. Nogen får lov en enkelt gang.
Accepteret.
Velkommen til DreamTeam.
 
S

-Slettet bruger-

Guest
Kan du stole på mig?..

Hej.

Hvorfor jeg vil i DreamTeam: Jeg vil i DreamTeam fordi i har en god Faction man skulle kalde det en af de bedste Faction for jeg har set jeres home (Jeg så det på din Computer i Irl Make_Craft, Og det ved du også). Og jeres home var mega flot.
Hvad jeg kan bidrage med: Jeg vil gøre alt hvad du siger Feksempel at du siger jeg skal Mine så gøre jeg det og jeg vil skaffe Diamond og Emerald og alt det du siger, Du skal bare sig til.. :roll:

Hilsen Ashtonvinding / Berdan
 

Make_Craft

New Member
Member
Ashtonvinding sagde:
Kan du stole på mig?..

Hej.

Hvorfor jeg vil i DreamTeam: Jeg vil i DreamTeam fordi i har en god Faction man skulle kalde det en af de bedste Faction for jeg har set jeres home (Jeg så det på din Computer i Irl Make_Craft, Og det ved du også). Og jeres home var mega flot.
Hvad jeg kan bidrage med: Jeg vil gøre alt hvad du siger Feksempel at du siger jeg skal Mine så gøre jeg det og jeg vil skaffe Diamond og Emerald og alt det du siger, Du skal bare sig til.. :roll:

Hilsen Ashtonvinding / Berdan
Du har før gået om bag min ryg, men i din ansøgning lyder du meget fornuftig.
Jeg er sådan set nødt til at stole på dig, og håber du vil acceptere min beslutning.
Velkommen til DreamTeam
 

010779

New Member
Member
Hey DreamTeam.

Jeg hedder Samuel-Irl (010779 in tha game)
Kan jeg joine DreamTeam?
Jeg lover at få ingen en i huset kun dem der er i Factionen. Jeg vil mine-skaffe Jeg vil gøre alt for at Joine!
kan jeg Joine DreamTeam?

Hilsen Samuel-010779.

:,D
 

Make_Craft

New Member
Member
010779 sagde:
Hey DreamTeam.

Jeg hedder Samuel-Irl (010779 in tha game)
Kan jeg joine DreamTeam?
Jeg lover at få ingen en i huset kun dem der er i Factionen. Jeg vil mine-skaffe Jeg vil gøre alt for at Joine!
kan jeg Joine DreamTeam?

Hilsen Samuel-010779.

:,D
Ikke nok med du skaffer diamanter i minen, du skal også være loyal. Og det kan jeg ikke se i din ansøgning.
Skriv venligst en ny.
 
S

-Slettet bruger-

Guest
Måske Velkommen Til DreamTeam (Håber du ikke kommer ind) xD
 

FakeBombersAli

New Member
Member
Hey Make_Craft. Jeg vil gerne være med fordi: Jeg vil adlyde jeres ordre. Jeg skal nok være aktiv hele tiden. Og jeg kender jer to irl. Så ja. Skal i have flere statistikker. Kommerjeg gerne med flere :D
 

Make_Craft

New Member
Member
FakeBombersAli sagde:
Hey Make_Craft. Jeg vil gerne være med fordi: Jeg vil adlyde jeres ordre. Jeg skal nok være aktiv hele tiden. Og jeg kender jer to irl. Så ja. Skal i have flere statistikker. Kommerjeg gerne med flere :D
Du lyder klog.
Glad for at have dig med.
Accepteret.
Remember, follow my instrinks. :3
Welcome to the faction - DreamTeam
 

sir_Rick

New Member
Member
Heysa

Jeg syntes selv at jeg gør alt hvad jeg kan for at gøre en faction større når jeg er med i en :D
Jeg elsker at mine og bygge så det er to ting jeg kan bedrage med :D
 

FakeBombersAli

New Member
Member
sir_Rick sagde:
Heysa

Jeg syntes selv at jeg gør alt hvad jeg kan for at gøre en faction større når jeg er med i en :D
Jeg elsker at mine og bygge så det er to ting jeg kan bedrage med :D


Jeg beklager meget. Men denne Faction findes ikke længere
 
Top