Afvist En fejl

Status
Not open for further replies.

GummiKroko

Banned!
Banned
  • Ingame spillernavn: GummiKroko
  • Hvem bannede dig: det ved jeg ikke
  • Hvornår blev du bannet: 13-04-2020
  • Grundlag for ban: ''HejHej''
  • Hvorfor mener du at vi skal unbanne dig: Jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor jeg blev banned da jeg lige nået at komme ind, og så direkte ban. har snakket med nogle forskellige om at den her server som jeg skulle spille på men fik bare ban. og jeg hørte noget med at nogle sagde at jeg var en der hed Josef. som giver ingen mening at få ban for at være en Josef?? Forstår det ikke rigtigt men håber at i vil unbanne mig
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Ser absolut ingen grund til at du kommer ind igen. Du valgte selv at komme ind med alle dine accounts. At du selv valgte at bruge alle dine accounts er dit eget valg.
 

GummiKroko

Banned!
Banned
Okay ja jeg indrømmer det, det er mig Joseph.
Men altså hvem reagere ikke på den her måde når Inge staffs lytter men man bare tror på dem med rank og bliver smidt ud af discord for at spørge om hvorfor man blev banned, og ja jeg har skam flere accounts men bruger dem ikke fordi det er ikke det værd, og bare rolig har fortalt ud til en stor discord server hvordan Bluecraft opfører siger og omkring 10 folk er igang med at rapportere men altså det går vel, i er vel ligeglad, og i stopper sku ikke fordi nogle af mine venner spiller der stadig bare for at vise de nye der joiner hvor nederen i er og de vil aldrig stop med at flame, hvis i vil diskutere så add mig på disc Darkestman#3038
Alt jeg ville var at spille på jeres server med Asger og nogle få af mine venner, men hvad er det også for en grund at banne en for at skrive forkert. Smukt :)

Fortsæt godt ryg :D
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvis du vil spille på vores server, så overhold vores regler. Du valgte at bryde dem og blev bannet. Efterfølgende fik du en chance som du valgte at forspilde.

Giv mig én god grund til hvorfor du skulle lukkes ind?

Jeg er græsk katolsk overfor om du har fortalt en random discord server hvor utilfreds du er. Huskede du at fortælle dem at du snød i spillet også? Sikkert ikke.

Hold dig væk fra vores servere, ud er ikke ønsket derinde.
 
Senest redigeret:

ManLikeJoseph

New Member
Member
Jeg giver dig en god grund, som muligvis er den samme. Det var ikke min mening, jeg syntes sku ikke det er fair at jeg skrev forkert, og så at jeg bliver banned for det. At skrive forkert, det er sku plat. Men altså i må meget gerne give mig unban så jeg kan spille med Asger, men i bestemmer selvfølgelig selv alt om i ejer jo serveren.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Så du skrev forkert to gange og det du skrev var TILFÆLDIGVIS upassende. Sikke et sammentræf ...
 

ManLikeJoseph

New Member
Member
Okay, jeg har ingen anelse sådan ingen anelse skrev bare hurtigt på mit tastetur uden at kigge og sendte der jeg så at der ikke stod det rigtige så jeg skrev igen og det samme blev skrevet, jeg undskylder sku meget hvis det var upassende, fordi jeg kan ikke engang det sprog det blev skrevet i det lignet bare vulapyk eller hvad man nu siger.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Det er for langt ude at du ikke bare kan indrømme at du har lavet en brøler. Du pakker det ind i den ene undskyldning efter den anden.

Jeg havde fat i dig tidligere hvor jeg bad dig om at beherske dit sprog, men det valgte du at være ligeglad med. Hvis jeg giver dig unban igen, så ender vi jo bare i endnu et appeal fra dig - det kører i ring.

Følgende er hvad du skrev. Det er IKKE blot tilfældig taster du har ramt, så stop med at lyve.
unknown-1.png
 

ManLikeJoseph

New Member
Member
ja okay jeg undskylder, ville virkelig gerne have unban fordi at jeg syntes at det var sjovt at spille der inde men dem i chatten var bare så provokerende, men ja nu har jeg ihvertfald lært fra det, nu kan der sku ikke være nogle misforståelser. Men jeg syntes måske at det lige var grovt nok at give perm ban for en lille brøler som ingen alligevel forsod skulle bare ud med det, men det er ikke nogle undskyldning, nogle andre på serveren syntes også at det var en lille grov en. Men ja i ejer serveren, ville ærligt bare spille med asger efter at jeg ikke har spillet med ham i 5 år der jeg var med-ejer på hans server, var ikke inde på jeres erver for at lave ballade, fik sku bare lige nok der og tror også at enhver ville få nok af så meget provokation. Men igen det er ikke en undskyldning har selv ejet en server. Men det er op til jer at vurdere om jeg må få en sidste chance. Jeg undskylder meget :confused:
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Det er på ingen måde for groft.
Den gennemsnitlige alder på serveren er lav og det er super upassende at skrive sådanne ting derinde.
Du var allerede blevet bedt om at styre dit sprogbrug, hvilket du ikke levede op til, så du havde sådan set fået en chance.

Hvad andre gør derinde har ikke noget med din sag at gøre. Hvis du føler dig provokeret af folk, så ignorer dem eller rapporter dem til staff.

Du kan få en ALLERSIDSTE chance. Bliver du bannet igen, så er det slut med at spille på vores servere.
 

ManLikeJoseph

New Member
Member
YES, tusinde tak. Jeg kan godt forstå det, skylden kan heller ikke gå ud over andre spillere, og ja hvis i siger det er groft, er det selføgelig for groft
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Du valgte hermed stadig benytte dig af xray selvom du havde fået en chance. Hermed banned igen. Den chest du fandt finder man normalt med et kort :)
 
Status
Not open for further replies.
Top