Accepteret En gammel spiller

FortressSideDK

Helper
Sidefrivillig
Helper
Navn: Rasmus
Brugernavn: FortressSideDK
Alder: 21 år

Beskriv dig selv:
Jeg er 21 år og studere som datatekniker. I min fritid spiller jeg en del computer og dyrker også en del sport.

Hvor længe har du spillet på serveren:
Jeg har efterhånden spillet på BluECraft i mange år.

Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til:
Luckperms, PermissionsEx, Essentials, WorldEdit, Factions, Script, LogBlock, MultiVerse, BuyCraft, ChestShop, Commandsigns, Worldguard, , og mange flere, som jeg har glemt.
Jeg er altid klar på at lære om nye plugins.

Har du været helper eller lignende på andre server:
Jeg har tidligere haft staff roller på andre servere, dog er det længe siden, da jeg ikke rigtigt spiller på andre servere.
Jeg har dog flere gange hjulpet til med ting her på BluECraft.

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt):
Det afhænger af hvor meget og hvad jeg skal have lavet en given dag, men jeg vil vurdere at jeg kan være online i +/- 4 timer om dagen.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne:
I mine øjne er det en helpers opgave at hjælpe folk ved at besvare deres spørgsmål eller andre ting de måtte have brug for hjælp til. En helper kan også hjælpe serverens øvrige staff med diverse opgaver, som at teste ting.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper:
Jeg forventer ikke at kunne meget mere end en normal spiller. Jeg forventer dog at kunne få bedre måder at kommunikere med serverens øvrige staff, omkring ting/spillere man skal være opmærksom på.
Jeg regner også med at få bedre mulighed for at holde mig informeret, omkring nye ting som kommer til serveren.

Har du Skype/Discord:
Jeg har Skype men bruger det sjældent, dog bruger jeg ofte både Discord, Steam og Teamspeak.
 

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Hey fortress :)
Fedt at se du ansøger om helper, det har jeg ventet på! Du er uden tvivl meget aktiv på serveren og det er selvfølgelig et kæmpe plus.
Har ikke rigtigt så meget at sige, min mening er at vi skal give det et skud og lade os se hvordan det går :)
Så ser vi lige hvad Defterdar mener :)
 

FortressSideDK

Helper
Sidefrivillig
Helper
Hey fortress :)
Fedt at se du ansøger om helper, det har jeg ventet på! Du er uden tvivl meget aktiv på serveren og det er selvfølgelig et kæmpe plus.
Har ikke rigtigt så meget at sige, min mening er at vi skal give det et skud og lade os se hvordan det går :)
Så ser vi lige hvad Defterdar mener :)


Super, så afventer jeg et svar fra Defterdar.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
giphy.gif
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Du skal helt sikkert have lov til at være helper på blue.
Vi ved alle at du er en haj til MC og en masse andre ting!

Det er lidt noget hejs at du har ultra-premium oveni dit helper rank, men sådan må det være indtil det er udøbet :)

Accepteret
 
Top