Helper Ansøgning

sofa4

New Member
Member
Hej BlueCraft!!!
Jeg er en Dreng på 13 år der elsker at spille computer!! Jeg spiller næsten kun minecraft, så jeg vil spille meget på jeres server :) Jeg går med Reklamer og går til Spejder om onsdagen, så det er nok den eneste dag jeg ikke er så meget på, spejder holder ferie et stykke tid endu, så jeg har tid om aftenen onsdag pt. Jeg har meget erfaring med Mod, Helper, Plugin-Manager og Server Ejer, jeg har selv en server pt, har været Plugin-Manager et par gange og Mod hr jeg nok været 5-8 gange! Jeg er meget hjælpsom og bruger min tid på servern til at spille survival og hjælpe spillere, jeg vil selvfølgelig placere det at hjælpe spillere højest, og hjælpe dem først, jeg vil svare på spørgsmål hurtig muligst og sørge for at folk snakker ordenligt i chat og ikke hacker, jeg har spillet på jeres servere før, og ved derfor hvordan i vil behandle spillerne, så det vil være en ide at vælge mig. Jeg kender meget til Commands da jeg spiller meget minecraft. Jeg er også rimelig god til plugins og vil nok kunne give lidt råd, hvis i har brug for det! Jeg udnytter ikke min rank, til at kicke eller mute folk uden grund. Jeg har jo selv en server, så ved hvor irriterende det er når folk abuser! Håber i vil vælge mig Sofa4 / Jonas

Ingame name: Sofa4

Skype: jonas181100
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hej

Uddyb venligst hvad dine erfaringer er,s amt hvilken kendskab du har til de forskellige plugins...
Det sælger ikke, at sige at man har været mod/helper 5-8 gange...
 

sofa4

New Member
Member
Jeg har erfaringer, med commands og hvordan man skulle opføre sig inde på servers. Jeg vil ikke være uretfærdig overfor andre spillere, jeg ved præcis hvordan man skal opføre sig. :) Jeg har lidt erfaring med PermissionsEx meget med GroupManager. Hvis i nævner en plugin for mig vil jeg hurtigt kunne finde ud af hvordan den fungere. Jeg kan også finde ud af WorldGuard, Worldedit og andre jeg ikke lige kan huske
 
Top