Helper ansøgning :3

djgamerdk

New Member
Member
Navn: Christian Sørensen

Brugernavn: DJGamerDK

Alder: 15

Beskriv dig selv:
En meget genert person, men meget forstårlig. kan godt blive lidt sur men kan stadig bevare roen uden at råbe og skrige og hidse mig op. er for det meste i godt humør, og er en skide sjov dreng med massere af fri tid på lommerne, jeg er hård arbejdene. hvad mere er der? når ja, jeg elsker at spille spil, kender intet bedre og når man hjælper andre får man den gode følelse af at man har gjort noget godt indeni :3

Hvilke plugins har du kenskab til:
WorldEdit (er den eneste jeg lige kan komme i tanke om, rodder ikke så meget med plugins)

Har du været helper eller lignende på andre server:
Jeg har haft min egen server engang, men den lukkede hurtigt ned. så har jeg også været admin på nogen venners servere, som også lukkede ned efter lidt tid, ellers har jeg bare nydt at spille spillet ;)

Hvor mange timer har du til rådighed:
fra 0-10 timer om dagen :p

Kan du holde hovedet koldt i en stresset situation:
kommer an på hvor stresset den er, men for det meste så ja ;)

Forklar os hvad en helper er i dine øjne:
en helper er en som der hjælper dem som har brug for hjælp fra de sværeste ting til de nemmeste ting, det er også nogen som der kan hjælpe admins og owners hvis de har brug for det :)

Har du skype:
Ja

Har du ts:
Ja

Hvor lang tid har du spillet: siden beta ;)
 

bjorn17

Member
Member
Hvilke plugins har du kenskab til: WorldEdit (er den eneste jeg lige kan komme i tanke om, rodder ikke så meget med plugins)
Det er et problem at du ikke har særlig god erfaring med plugins, da det hovdesagligt er det du vil komme til at hjælpe med.

Og så har jeg heller ikke set dig på serveren. Vil gerne se dig noget mere på og i aktion før jeg siger ja.
 
Top