Afvist Helper Ansøgning Allison

Status
Not open for further replies.

Allison

New Member
Member
Navn Mirinda

Alder 13

Brugernavn Mirindaphiuhom

Beskriv dig selv Jeg er en pige på 13 år som kan lide at tegne, spille klaver og danse. (Sikkert unødig viden)
Jeg kan godt lide at hjælpe folk, både i virkeligheden og i spil.
Jeg er god til at bygge ting i MineCraft. (+Store Ting)
Jeg er god til at tegne ting i virkeligheden (Tegnede Elsa som næsten lignede original :p)
Jeg er flink ^^
Jeg er ikke racistisk, og kunne aldrig finde på at mobbe andre.
Jeg har intet imod andres religioner, hobby'er, musiksmag, osv.

Hvilke plugins har du kendskab til? The Last Airbender
Splegg
Draw My Thing
Hide and Seek
BlockParty

Osv... :p

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja, jeg har ansøgt på en server hvor at jeg blev Admin. Derefter opgraderet til Moderater, og derefter Head-Moderator. Serveren lukkede ned efter ca. et par måneder. (Tror det var noget med at ejeren ikke ville have serveren mere)
Jeg kan ikke huske servernavn, men ejeren hed
Simon_97Craft.

Jeg har også prøvet hvor jeg blev spurgt til at bygge et spawn, som var en kæmpe arena ud af is/sne.
Jeg byggede også parkour i forskellige sværhedsgrader.
Kan ikke huske servernavn, men jeg kan huske at personen spurgte mig på en server (DDP), efter at han havde set mit plot på Creative.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Hverdage = 2-5 Timer Weekender = 4-5+

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En Helper er en person som kan hjælpe andre spillere. Helperen skal ikke ignorere spillere, eller andre. (Jeg har prøvet hvor staff ignorerede mig)
Self. medmindre at jeg er AFK.
En Helper skal være flink, og skal også respektere andre lige så meget som de skal respektere dig.
En Helper skal self. ikke bare give ting gratis til folk medmindre de har fået besked på det. (Ved det også er en regel på serveren)
Helperen skal ikke bryde reglerne, ligesom andre spillere. De skal ikke se sig selv som en hersker over for spillerne, bare fordi de er Staff.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Fin ansøgning. Vi tager dig på prøve i en uges tid.
 
Status
Not open for further replies.
Top