Accepteret Helper Ansøgning bjorn17

bjorn17

Member
Member
Navn Asbjørn

Alder 13

Brugernavn bjorn17

Beskriv dig selv Jeg er en dreng på 13 år, som spiller meget computerspil, derudover går jeg også til nogle få fritidsaktiviteter i min fritid :)

Jeg er typisk god til at stoppe en konflikt, og hjælper gerne spillere såvel som staff, med hvad de nu har brug for :)

Hvilke plugins har du kendskab til? Jeg har stor kendskab til plugins og viser stor interesse for det. Her er nogle, af dem jeg har sat mig ind i:

Essentials, Plotme. Plotsquared, WorldEdit, mcMMO, Skyblock, Factions, Towny, Autorank, Jobs, Multiverse, Non-Specific-Odyssey/RandomTP, PEX og mange flere :)

Er også meget lærenem hvad det angår :)

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg har været Admin på min storebrors server, hvor jeg lærte af configurer og sætte de foreskellige plugins op.
Servern hed CrazyCraft, men er desværre lukket.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Det kan vaiere, men vil sige ca. 2-5 timer dagligt, +/- i weekenden

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En helper i mine øjne, er en person som hjælper staff, såvel som normale spillere, med ting de har svært ved. De skal have overblik og skal kunne sætte en stopper for diverse konflikter. :)

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 
Top