Accepteret Helper Ansøgning Cacilie

Cacilie

New Member
Member
Navn Cecilie

Alder 18 år gammel

Brugernavn Cacilie

Beskriv dig selv Jeg er en 18-årig pige fra Jydelandet, som elsker at hjælpe folk. Jeg går meget op i, at folk bliver behandlet fair, fordi jeg kender det, at blive holdt udenfor gruppen.. Jeg synes nemlig, at der skal være plads til alle.
Jeg ser folk som gode mennesker, med positive værdier - indtil det modsatte er bevist.
Jeg er en meget stille person, når man først møder mig, men når man ligesom har fået brudt isen, så føler jeg selv at jeg er meget mere på banen. :)

Hvilke plugins har du kendskab til? Jeg kender WorldEdit, Factions, Towny, Essentials, WorldBorder og ClearLag

Men for at være helt ærlig, er jeg ikk så god teknisk - Men stik mig nogle commands, så lærer jeg det.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja, jeg har både været co-admin og moderator på en del andre servere.

Jeg har bl.a. været moderator på Gigas-serveren - og er ret sikker på, at det var Gigas 2.0.

Jeg ansøgte ogs inde på Bloxx, men så lukkede de ned, øv øv!

Og så har jeg været co-admin på en af mine venners server, Timmip2. (Han har haft en del servere)

Faktisk har jeg været det på ret mange servere efterhånden, og kan slet ikke huske dem alle sammen.. My apologies

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Mellem 2-10 timer, det kommer meget an på afleveringer, og lektier. Men forsøger da, at være så meget på som muligt.

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En Helper er en som hjælper folk, både staff og players. Det er en som kan håndtere en vanskelig situation, og sørger for at folk har en go tone, og er søde og rare ved hinanden!

Og så selvfølgelig er en helper et godt forbillede for de andre players!

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Fin ansøgning.
Ved at Mini og Mujaffa har snakket en del med dig, som det må være op til dem at bedømme, om du "kan bruges" :)
 
Senest redigeret af en moderator:
Top