Accepteret Helper Ansøgning ErodaT

ErodaT

New Member
Member
Navn Simon

Alder 18 år

Brugernavn ErodaT

Beskriv dig selv Jeg er en ung fyr fra Midtjylland, der nyder at hjælpe andre. Jeg har i flere forbindelser haft med forskellige aldersgrupper at gøre, og er derfor god til at tage hånd om andre og deres behov. Desuden taler jeg engelsk og tysk (med mere) flydende, så internationale spillere er heller ikke en stor udfordring. Jeg er den midterste af en søskendeflok på 5 (6 med mig), så jeg kan både finde ud af at være seriøs og retfærdig, men samtidig også være nede på de lidt yngre lag. desuden er jeg god til at formulere mig, og har meget humor.

Hvilke plugins har du kendskab til? Jeg kender til en god del worldedit, men er lærenem, så jeg kan sagtens lære mere!

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg har været co-owner og admin på to servers, der er lukket nu, samt mod på en anden, hvor det blev "taget fra mig" da serveren "skiftede ejerskab" (aka blev hacket).

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? her i sommerferien har jeg været på 5-6 timer dagligt, næste år ca 1-2 i hverdagene, grundet IB, jeg skal begynde på. måske mere senere på året, afhængigt af lektiemængden.

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En Helper er en, som folk kan gå til, hvis de har problemer, og som har en imødekommende holdning til andre mennesker. desuden en person, der er retfærdig, selv hvis det gælder personens venner. En person, der er til for at hjælpe, og som ikke er træls at høre på! :)

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Rigtig fin ansøgning. Lad os sætte dig på prøve i et stykke tid og se hvordan du "fungere" som helper :)
 
Top