Helper Ansøgning FortressSideDK

FortressSideDK

Helper
Sidefrivillig
Helper
Navn Rasmus

Alder 17

Brugernavn FortressSideDK

Beskriv dig selv Jeg spiller en del Minecraft (oftest på servere), samt andre spil, jeg laver også nogle youtube videoer, og jeg regner også med at starte en let's play serie med Minecraft. Jeg er altid parat til at hjælpe andre, hvis der er behov for det.
(note: jeg får først en ordentligt PC d. 19 eller 20 januar og vil derfor ikke være i stand til at optage video før)

Hvilke plugins har du kendskab til? kendte plugins såsom: Essentials, Factions, World Edit, Chestshop, MCMMO.
(note: jeg er altid klar på at lære flere plugins at kende.)

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg har før været admin på en tekkit server, som dengang hed Deatrix (serveren har skiftet navn siden samt undergået nogle større ændringer samtidig med at jeg tabte interessen for tekkit).

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? dagligt 1+ de fleste dage. 5+ timer (ugentligt), sandsynligvis højere da jeg muligvis starter en Let's Play til YT

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. I mine øjne skal en Helper hjælpe serverens anden staff (moderatorer og højere) med at håndtere den daglige gang på serveren ved at holde øje med chatten, sørger for at der bliver holdt en ordentlig tone, samt generelt hjælpe dem der har brug for det, hvad enten det er generelle spørgsmål til/om serveren eller til plugins (som de har adgang til).

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 
Top