Afvist Helper ansøgning. igen

Status
Not open for further replies.

KongElliot

New Member
Member
beklager, men jeg prøver lige igen. kom lidt skævt ind på den i min første, srry.

in-game name, KongElliot.

Mit navn er Elliot,
jeg er 14 år ( 15 til 17/2 ) og bor i København.

I min dagligdag bruger jeg det meste af min tid på at spille, tegne, binge og chille med mine venner.

Jeg har spillet 3+ døgn på severen ( stræber efter member+ )

Jeg har 2+ timer til rådighed per dag - weekenden.

Jeg har ikke været helper før, men vil meget gerne prøve det.

Jeg kender selvfølgelig de helt basic plugins, men kan sagtens lære flere, skulle det være nødvendigt.

// det var her, jeg kom skævt ind //


En helper skal hjælpe folk, som har spørgsmål, konflikter, komplikationer og andre problemer. De skal naturligvis ikke have koordinator eller kritisk information om andre spillere på serveren, men har de spørgsmål omkring commands eller server regler, skal en helper forklare, hvad de må/ikke må/kan/ikke kan.


/// det var her, jeg kom endnu mere skævt ind ///:rolleyes:


En helper skal kunne skelne mellem rigtigt og forkert. Finder en helper en hacker eller lign, skal helperen altså rapportere det til staff eller længere oppe. Ergo skal der ikke være adgang til at kunne banne andre uden videre. (jeg blev måske, måske ikke ''presset'' af nogle af mine venner til at spørge, om jeg kunne få ban hammeren)
Jeg retter mig ikke efter den response jeg fik i min tidligere ansøgning, men efter min egen oprindelige mening.

En helper skal ikke have mulighed for bare at kunne banne andre folk. Den er jeg helt med på. Jeg syntes dog der skal være mulighed for direkte kontakt til Staff, skulle en ''nødsituation'' opstå. AKA en hacker der går amok.
Jeg kan også godt se, at det ville være lidt for OP med WE og GM til en helper. Det ligger i hænderne på staff.
Igen, jeg har aldrig prøvet at være helper, så jeg ved ikke helt, hvad en helper kan/må.

Hvis svaret er det samme, helt forståeligt.
jeg vil hverken presse eller spamme, hvis min nye ansøgning bliver afvist.

Undskylder meget, hvis jeg virkede for ivrig

- Mvh, Elliot
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om det faktum at du skriver en ny ansøgning 30 min efter jeg afviste den første.. med det sagt er det godt at du retter dig ind efter de ting jeg sagde i den første. Dog mener jeg at første håndsindtrykket er væsentlig. Derudover er det fint at du forstår de ting jeg sagde.
Men.. Jeg synes desværre ikke det lige går an.

Derudover fandt jeg også et skilt i en base, på survivalserveren, du engang havde sat, hvor der stod noget på, jeg personligt mener en helper ikke skal udtale sig som..

Derfor vælger jeg endnu en gang at afvise ansøgningen.
 

KongElliot

New Member
Member
helt forståeligt. tak fordi du tog dig tid til at læse min nye ansøgning.

det der med skiltet var meningen skulle være til et fake raid. altså det skulle se ud som om min base var blevet raidet af nogle andre, så jeg tænkte at skiltet kunne virke som en overbevisning. jeg har dog ændret skiltet til noget mere tilpassende
 
Status
Not open for further replies.
Top