Afvist Helper Ansøgning Nico

Status
Not open for further replies.

Nico

New Member
Member
Navn Nicolas

Alder 18

Brugernavn nico9_dk

Beskriv dig selv jeg er en person som kan klare lidt af vært jeg kan hjælpe venligt og jeg kan godt lide Minecraft og Bluecraft jeg elsker at hjælpe og jeg kigge efter ting i chatten jeg ser om folk taler ordenligt og jeg er tit på minecraft og jeg er en man kan stole på xD

Hvilke plugins har du kendskab til? jeg kender okay mange plugins og jeg lære hurtigt

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? ja jeg har været hjælper på mange servere fx. myone.dk jeg har også haft min ejen server som jeg købte på maxgree

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 3 timer hver hverdag

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. en der hjælper andre og er venlig og ser om folk hacker og skriver venligt og ser om andre folk skriver venligt

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin

Nico

New Member
Member
Ikke helt så mange men jeg lære nemt husker nemt og jeg elsker at hjælpe ps tak fordi du læste min ansøgning:);)
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Han mener du skal skrive "HVILKE" du så har kenskab til? fx WE, multiverse, mcmmo, osv :) ikke "/" commands :D det ikke plugins det commands :)
 

Nico

New Member
Member
Jeg er ikke særlig god til de der navne men jeg bruger tit plugins og jeg ved hvordan de fleste fungere:oops::)
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
[FacePalm] .... Nico prøv at hør her for det første texturepack har intet med plugins og gøre samt skins? det generalt minecraft stuff... chestshop? ja okay, det også et nemt plugin som stort set alle kender, money plugin? kender ikke det... forklar det lige? hvilke commands høre inde under?
WE og signedit også gg-easy plugins :)
"men jeg bruger tit plugins og jeg ved hvordan de fleste fungere"
det det jeg mener med hvad du bruger det til.
Jeg bruger dem til at forklare folk hvordan man gør fx min venner
Så burde du jo også ku' navnene?..

Tror langt fra du går som helper? min mening er det ikke godt nok. Du har meget svært ved at fortolke dig omkring tingene, det intet kritik vil bare have dig til at forstår du skal forklare det bedre, jeg er opsat omkring tingene og hjælper med at forklare fordi jeg selv er tidligere helper :) men derfor vurdere jeg også at det går sgu nok ikke dsv :/ men det nu ikke min mening der gælder :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Den her ansøgning holder ikke. Du bliver bedt om at fortælle os hvilke plugins du har kendskab til, hvilket det ikke lader til at du kan.
Efterfølgende 'Flooder' du din egen tråd med indlæg, som sagtens kunne være skrevet i ét indlæg i stedet.

Jeg vælger at afvise din ansøgning.
 
Status
Not open for further replies.
Top