Afvist Helper Ansøgning PhoebeEmilia

PhoebeEmilia

New Member
Member
Navn Philip

Alder 12

Brugernavn PhilipAlbertsen

Beskriv dig selv Hej er klov og er god til plugon fx hologram og er god til bygge spawn/andre former for ting Jeg er god til minecraft og spiller det i træ 3 nu har af faring og banner ikke folk uden grund og filmer også servern signedit healthbar coreprotect og andre ting

Hvilke plugins har du kendskab til? hologram simplealias ultimatearena signedit healthbar coreprotect og andre ting

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja Og de ville have mig fordi jeg klov sjov spille med og andre kan godt lide mig som helper og banner ikke folk uden grund

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 24 timer

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 24 timer

Det må være om ugen...
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Desuden. tråden er skrevet af PheobeEmilie, men ansøgernavnet er PhilipAlbertsen ... multiaccount?
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
PhoebeEmilie er hans store søster, men at han bruger den her er ikke iorden, der brude han lave sin egen..
Plus jeg mener ikke han er egnet da han har været meget igennem via en masse regelbruds..
Han har sin egen server så er ikke sikker på de 24timer?

Men nu har jeg intet med valget du tager def
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Allerede mixet imellem den bruger der skriver og den der ansøger, gør at den er afvist.

Dernæst, som mini skriver, så har der været en del "knas" med vedkommen på serveren...

Afvist
 
Top