Afvist Helper Ansøgning SutisPvP

Status
Not open for further replies.

SutisPvP

New Member
Member
Navn Pontus Karlsson

Alder Jeg er 13 år!

Brugernavn SutisPvP

Beskriv dig selv Jeg er en fyr på 13 år, der elsker at køre scooter / løbehjul. Jeg har også en tendens til at være en masse af dage. Så hvis jeg ikke er på serveren, så jeg ud eller laver smth andet. Jeg har også en server, så jeg kan temmelig meget om plugins og så. Men hvad skal jeg gøre, når jeg ikke sidder ved computeren:? Når jeg ikke sidder ved computeren, så jeg er ude, eller så jeg hopper trampolin! Jeg plejer også ride meget

Hvilke plugins har du kendskab til? Jeg ved en masse om Essentials Group Manager. Jeg er også meget om World Guard og World Edit. Jeg også meget om andre plugins og jeg lærer temmelig hurtigt! Jeg kan endda meget om PlotMe

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja, jeg har! I rigtig mange servere. (Kan ikke huske navnet sorry)

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Jeg kunne sandsynligvis spille omkring 1-5 timer hver dag

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. Helper er en rang, som du nødt til at hjælpe serveren, og ja hjælpe spillerne. De bør også være i stand til at sparke / bestikke folk, som spam skriver ips og så! Jeg ved ikke, om Helper kan forbyde, men hvis de kan, så du bør også forbyde hackere! Hjælpere vil også hjælpe Ownern med ting, der har brug for hjælp

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
De bør også være i stand til at sparke / bestikke folk
Bestikke??

Dit kendskab til plugins er desværre lidt mangelfuldt.
 
Status
Not open for further replies.
Top