Afvist Helper Ansøgning Theis08

Status
Not open for further replies.

Theis08

Member
Member
Navn Theis

Alder 13

Brugernavn Theis08

Hvor længe har du spillet på serveren? (Ca.) et og et halv år Ca.

Beskriv dig selv Jeg er 13 og hedder Theis jeg elsker at spille minecraft og BlueCraft for de gode stunder og de mennesker på BlueCraft jeg holder af <3 (Der står på min profil jeg er 15 år men det er fordi jeg deler den med min store søster ^-^)

Hvilke plugins har du kendskab til? Jeg kender worldedit og troll fx Fake join og Fake leave d player s¨å du kan blive den person du vil osv med trolls

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg er Admin på en server vi arbejder på og er mod på en anden prison server

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? jeg kan være inde 6 - 7 timer om dagen ;)

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En der hjælper folk og holder øje med servern og giver mute tempmute tempban osv og en der er elskelig

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Jeg har oplevet et par episoder hvor tingene er kørt skævt for dig. Ved ikke om du helt egner dig til at være helper endnu.
Ellers en fin ansøgning :)
 

Theis08

Member
Member
Def det er da også okay vis det går man skal jo altid prøve og de der perioder i know stupid things i have done :( :)
 
Status
Not open for further replies.
Top