Afvist Helper ansøgning V7293

xMimical

Member
Member
Navn: Nicolai. (Bliver kaldt Nico)

Brugernavn: xMimical. Ikke ProfChaos.

Alder: 15 år. Født den 15 Maj. 2002.

Beskriv dig selv: Jeg er som sagt 15 år, jeg gamer meget i min fritid, hvilket betyder jeg kan være meget aktiv. JEG ER DAFT PUNK FAN

Hvor længe har du spillet på serveren: Times siger jeg har været online i 5 Dage og 12.23.
timer, https://gyazo.com/3a68a02be8396cf3724d7dedc803fee9. Jeg ved at jeg har været online i længere tid end det /Times siger, fordi jeg spillet på serveren siden 2013. (Da serveren hed PT-Hosting)

Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg har kenskab til mange plugins, jeg har et rigtig godt kenskab til McMMo, Factions, jeg har også kendskab til andre plugins som World-Edit, Essentials, Plot-me. Har også kenskab til andre plugins såsom Headfinder, Citicents (NPC'er). Hvis jeg støder på et problem med et Plugin jeg ikke har kenskab til, er det kun en Google søgning væk.

Har du været helper eller lignende på andre server: Ja, men det er noget tid siden.

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Det kommer an på skolen, med lektier osv. men ca. 2-6 timer dagligt.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En helper i mine øjne, er en der hjælper andre og er til rådighed når fx. Mods, Admins, og Ejeren ikke er online.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer at kunne hjælpe andre, holde orden i chatten sådan at alle kan have det sjovt.

Har du Skype/Discord: Jeg kun discord, men jeg kan hente Skype hvis det bliver nødvendigt.
 
Senest redigeret:

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Som en legende engang sagde til mig. (Med godt og vel 15300+ plugins ifølge curse, så burde du som minimum kunne nævne en håndfuld - evt nogen som har relevans for serveren. ;))

Men ellers en god ansøgning.
 

Rasmus

Moderator
Mod
ESC -> Statistics -> Time Played :)

Der står din online tid fra da du loggede ind på serveren første gang til nu.
Du skal dog sørge for du er på faction serveren i mens du gør det. :)
 
Top