Afvist Helper ansøgning ;)

Status
Not open for further replies.

Lukjac05

New Member
Member
Navn: Lukas ;)

Alder: 13 ;)

IGN: xJqrxy Tror jeg skifter navn det er sådan lidt mærkeligt mit Nuværende navn.

Beskriv dig selv: Jeg er en 13 Årig drenge som elsker Pc,Gaming Og recorde jeg har 125 subs :)Jeg spillet factions rigtig meget med min bror og kender mange plugins. Jeg kan hjælpe med vis folk ik kender pluginsne :)
. Jeg har været Helper på Freakyville factions, Dog sagde jeg op :) Da de ik var seriøse nok. Jeg spille fodbold i fritid. Jeg kan være online 4-7 Timer Pr. dag så det nice :) Ps. Kan håndtere en sag som er lidt trænkt/Stresset/Irriteret :) og er meget positiv

Hvilke plugins har du kendskab til: Uhadada Der er mange, Jeg kender Prison, Skyblock,Plotme,faction,towny,Survival games,banknotes Og Sygt mange flere:)...

Har du været helper eller lignende på andre server: Ja Freakyville,Paze,Darkstar Men er ik mer har sagt op :) Beslutede mig for at finde en ny ;)

Hvor mange timer har du til rådighed: 4-7 Timer i Hverdagene (Kommer and på om jeg skal til fodbold) og i weekenderne har jeg like 6-9 Timer :)

Kan du holde hovedet koldt i en stresset situation: Ja :)

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En Helper for mig er en der Hjælper spiller og staff med det de nu har brug for hjælp til fx commands og holer ro og orden på servern hvis der ikke er noget staff på

Har du skype:Yesh self :3! Jeg skyper fx. med MilleMG Aka Fine :)

Har du ts:Ja :)
 

Lukjac05

New Member
Member
Har skiftet navn til: IBeatedU Ps min skype er Lukasjac05 Så alle er velkommen til at adde mig ;) Har en mic :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Status
Not open for further replies.
Top