Accepteret Helper ansøgning

Kræstena

New Member
Member
Navn: Christina Söderlund
Brugernavn: Stinaa
Alder: 14 år
Beskriv dig selv: Jeg er en positiv pige, der er meget aktiv på serveren. Jeg går til hverdag i 8 klasse, men laver for det meste ikke så meget efter skole.
Hvor længe har du spillet på serveren: Jeg har spillet i lidt over 20 dage på serveren. Jeg startede cirka med at spille på serveren i 2013
Hvilke plugins har du kenskab til: Jeg kender til faction plugins, hvor jeg jo hovedsageligt er. Og en del world edit commands.
Har du været helper eller lignende på andre server: Nej, men har altid været hjælpsom når folk spurgte inde på serveren, da jeg jo kender en del commands.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Spiller meget efter skole. (Medmindre jeg jo har aftaler.)
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En helper skal kunne svare på spørgsmål der bliver stillet i chatten, eller holde øje med chatten og at folk er ordenlige over for hinanden.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer ikke at kunne forandre serveren, men håber da jeg kan holde den i ro, og hjælpe de andre.
Har du Skype/Discord: Jeg har både skype og discord, men bruger mest discord.
 
Senest redigeret:

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Som en legende engang skrev til mig...
''Med godt og vel 15300+ plugins ifølge curse, så burde du som minimum kunne nævne en håndfuld - evt nogen som har relevans for serveren. ;)''
 

mujaffa75

Active Member
Member
At du kender til faction plugins, er nok det vigtigste i starten, alt andet kan du altid lære, hvilket du også burde stræbe efter. Din ansøgning er fin og som person er jeg også fan. Din anmodning er accepteret, så kan du prøve kræfter som helper og se om det er noget for dig :)
 
Top